Necítím se k odpovědi kvalifikovaný, takže následující berte opravdu jen jako názor.
V době koronaviru je bohužel dost časté, že se doručuje bez podpisu - tj. pokud řidič uvedl do záznamu, že balíček předal, tak je předaný.
Vzpomeňte si na případ, kdy majitel cykloprodejny zveřejnil záznam, jak mu "zákazník" ukradl kolo. Měl z toho docela patálie. Osobně bych to neriskoval, navíc není jisté, jestli by to řešilo Váš problém.
Vaším obchodním partnerem v této záležitosti není dopravce, ale dodavatel balíčku/elektroniky. Zkuste kontaktovat jeho a poskytněte mu videozáznam "předání". Pokud je to seriózní firma, s dopravcem to vyřídí sama. Má na něj přece jen větší páky než Vy. A velmi pravděpodobně je na poničené či ztracené zásilky při dopravě pojištěn.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.