Já nikoho obvolávat nebudu. Mohlo by to fungovat tak, že zaměstnanec zaměstnavateli při oznámení neschopenky sdělí, že je to karanténa nebo izolace. Zaměstnavatel (nebo já, jako externí zpracovatel mezd) se podívá do systému, zda je na neschopence uvedena karanténa nebo izolace. Pokud nebude, dá vědět zaměstnanci, že to tam uvedeno nemá, ať si to s doktorem vyřídí. A buď to bude karanténa nebo izolace a doktor to opraví a v systému se to objeví - ok. Nebo to není karanténa nebo izolace, doktor nemá co opravovat - taky ok. Když to bude karanténa nebo izolace a doktor neopraví - smůla.
Nebo máte někdo nějaký jiný nápad?
Jo a ještě by mi měl zaměstnavatel ke každé neschopence z důvodu izolace nebo karantény potvrdit, že nejde o návrat z ciziny (při vystavení neschopenky do 5 dnů od návratu z ciziny, pokud nešlo o pracovní nebo služební cestu).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.