Samozřejmě, je to nelogické. Naočkovaní se vrátí z dovolené a nemusí se testovat, to se nám všem vymstí.....Každopádně - nám pojišťovna v každém vyúčtování neproplatila 1 nebo 2 testy - bez udání důvodu. Máme zato, že některý pracovník se třeba za 3 dny nechal otestovat znovu - zdarma, protože na to má nárok, ale firmě proplatí ZP jenom jeden test týdně. Podle RČ mají evidenci naprosto přesnou. A protože nevíme, o koho se jedná, nemůžeme dělat nic...... Stejně už povinné testování ve firmách skončí - a kontrola nebude žádná...
Dobrý den,
v té aplikaci, kam hlásíte testy, jde po rozkliknutí jednotlivého hlášení vidět u zaměstnance důvod, proč pojišťovna test neproplatila. Něco z toho by mělo jít opravit. Zkoušela jsem, ale pojišťovna to zatím nezpracovala, tak nevím, jestli to bylo úspěšné podání (vzhledem k tomu, jak dlouho to pojišťovnám trvá jsem totiž podávala opravu až dlouho po ukončení následujícího měsíce po testu). Test před méně než 7 dny nebo prodělané onemocnění před méně než 90/180 dny ovšem opravit nepůjdou.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.