Dobrý den, jestli to chápu dobře, tak řešíte evidenci a archivaci (daňových dokladů) tržeb.
Pokud výpisy od SUMUP obsahují den tržby (= datum uskutečnění) a číslo daňového dokladu, pak bych i připustila brát tento výpis jako soupis tržeb. SUMUP neznám. Odpovědnost za archivaci daňových dokladů bych nechala na klientovi. Jak ale vyřešíte zaevidování d.d. pro plátce DPH, nad 10 tis., když nemáte podklad, to nevím. Možná tuto variantu řeší předem jinak a dost možná to ani neřeší, protože odběratelé nejsou plátci DPH- neposkytli při nákupu DIČ..
Představa, že mi někdo bude dávat k zaúčtování desítky či stovky dokladů na papírku a já je budu prohlížet a sčítat, tak to bych to asi vzdala.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.