Re: Originální obal
V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
Re: Originální obal
Docela by mě zajímalo, kde jste tuto informaci vzali, v žádném zákoně ani předpise jsem ji nenašla. Za zákona nemám vůbec povinnost se o nějaký obal starat, když se mi rozbije televize, odvezu ji do opravny a jestli ji oni pak transportují dále, je už na nich aby ji řádně zabalili aby se jínic nestalo. V žádném pořípadě nesmí být uznání reklamace a její vyřízení podmíněno obalem.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.