Re: "Reklamace" fakturace
Nevím, jak účetně, to neznám, ale z hlediska obch.práva to vidím takhle:
Cenová nabídka - akceptace, vystavení objednávky = je posuzováno jako uzavření smlouvy, předpokládám, že základní náležitosti tyto dokumenty měly.
Vy jste službu obdrželi, jak z toho vyplývá, nebo převzali, čili jste měli povinnost uhradit sjednanou cenu služby podle cenové nabídky, takže já bych postupoval tak, že bych uhradil sjednanou=nabídkovou cenu služby bez ohledu na výši částky na jejich faktuře a nechal bych je, ať dělají co umí, protože máte-li tuto dokumentaci v pořádku, tak při případném soudním sporu rozhodně vyhrajete.pája
Re: "Reklamace" fakturace
ne nad rámec jsme si nic neobjednali
a pokud měli oni nějaké vícepráce tak jsme o nich nebyli informování a navýšit cenu může jen s nasím souhlasem
tak je prý psáno, kdy lze a kdy nelze navýšit dohodnutou cenu
prostě oni udělali nabídku a pak faktura neodpovídala a to o hodně
jde mi o to že mám právo cenu na faktuře reklamovat ne?
a vrátit takovou fa a neučtovat, ale proč si jí účtovali oni?
jsme malá organizace-živnostník, oni jsou velká zavedená firma a mě se zdá že jednají z pozice síly......
Re: "Reklamace" fakturace
Máte podepsané nějaké předávací protokoly, kdy by třeba byla vyšší cena zmíněna? Ještě jsem se totiž nesetkala s firmou, která by účtovala bezdůvodně navíc, a zvlášť když říkáte, že je to velká zavedná firma. Projděte soupisy prací a zjistěte, na základě čeho vznikla zvýšená fakturace. Ale pokud přesto máte vše v pořádku, tak bych to udělala tak, jak píše dotyčný přede mnou, zaplatit jen tu odsouhlasenou částku. Ale hlavně si nedávejte celou fakturu do nákladů, protože až by třeba za rok to po Vás vymáhali, tak ať neřeknou, že v účetnictví to máte.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.