Názor k dotazu Dotaz od Lilien - Re: dotaz Teoreticky se nemusí dokládat nic, když svým...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 2. 2006 13:34

    Lilien (neregistrovaný)

    Re: dotaz
    Teoreticky se nemusí dokládat nic, když svým zákazníkům budete věřit, že to u Vás koupili, což v praxi nepřipadá v úvahu:-)
    Záruční list musí být, pokud jste Vy jako dodavatel stanovil záruční dobu delší než je upraveno v zákoně (např. tříletá záruční doba).
    Pokud se reklamuje obecně v zákonné záruční lhůtě dvou let, tak stačí účtenka.
    Sice nevím, jak vypadá reklamační řízení mezi obchodníkem a servisem, ale hlavním dokumentem by měl být reklamační protokol sepsaný mezi Vámi a spotřebitelem. Záleží ovšem též na Vaší smlouvě se servisem, co tam je uvedeno.
    Jinak si zkuste tady na serveru najít podrobnější informace, jsou zde zpracovány velmi kvalitně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).