Re: Kolegyně, jak byste se zachovaly?
********
Přiznávám, že za 13 let mojí praxe se mi to stalo 2x (2 různé firmy). Poprvé jsem se čestně přiznala a omluvila - klient sice nikterak nedával najevo rozladění, ale DLOUHO mě trápilo, jak na mě od této chvíle pohlíží. Podruhé jsem v tichosti vyhodila a DLOUHO mě trápilo mé nahlodané svědomí. Tak si vyberte. :-)))))))))))
********
Re: Kolegyně, jak byste se zachovaly?
Haha tak poslední odpověď to vystihuje. A protože o vašem svědomí víte jen vy a v tenhle moment je asi "důležitější", jak na vše bude nahlížet klient, tak bych se přiklonila k názoru - v tichosti vyhodit.... Ostatně ruku na srdce - kdyby on to našel teď doma v šuplíku, myslíte, že by se k tomu přiznal??? Kloním se k tomu, že by udělal to samé - vyhodil to... :-)) A je pravda taky v tom, že pro příště byste měla vůči němu nevýhodnou pozici, pokud byste opět něco hledala a fakt to on zašantročil (nedodal). Měl by stále na jazyku (a tomu věřte!), jen jestli to "zase" není někde "založené" u vás...
Tak se tím netrapte a šup do koše!!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.