Re: Výpověď
Hrubost k zákazníkům - asi půjde o posouzení, jak intenzivně to dělá, spíše bych to viděl jako neuspokojivé pracovní výsledky nebo porušování prac.kázně soustavné méně závažné- tady pro výpověď dle § 46/1 f) musí být na možnost výpovědi pro poruš.prac.kázně písemně upozorněn
Podovné jednání-benzin-cesťák - to už je závažnější, jeotázka, kolik tím získal Kč ke škodě zaměstnavatele, jestli by se to dalo hodnotit jako důvod k § 53/1 b, nebo k výpovědi dle § 46/l f).
Taky záleží na tom, zda máte nějaké interní normy- směrnice, které stanovují náplň práce a způsob chování k zákazníékovi, aby šlo vůbec jeho chování prokázat, nebo organizační či pracovní řád, ono zbavit se zaměstnance není dnes jen tak jednoduché, důvody musí být jasné, konkretní a důkazní břemeno leží vždy na zaměstnavateli.
Obecně, pokud to mohu posoudit, tak zaměstnanec neplní své pracovní povinnosti, chová se neadekvátně k zákazníkům, okradl firmu o peníze, takže odstupné ani náhodou, ale musíte písemně dokumentovat jeho pochybení, abyste obhájili případnou výpověď.
Když tak ještě upřesněte.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.