Názor k dotazu Výpověď od pája - Re: Výpověď Hrubost k zákazníkům - asi půjde o...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2006 10:23

    pája (neregistrovaný)

    Re: Výpověď
    Hrubost k zákazníkům - asi půjde o posouzení, jak intenzivně to dělá, spíše bych to viděl jako neuspokojivé pracovní výsledky nebo porušování prac.kázně soustavné méně závažné- tady pro výpověď dle § 46/1 f) musí být na možnost výpovědi pro poruš.prac.kázně písemně upozorněn

    Podovné jednání-benzin-cesťák - to už je závažnější, jeotázka, kolik tím získal Kč ke škodě zaměstnavatele, jestli by se to dalo hodnotit jako důvod k § 53/1 b, nebo k výpovědi dle § 46/l f).

    Taky záleží na tom, zda máte nějaké interní normy- směrnice, které stanovují náplň práce a způsob chování k zákazníékovi, aby šlo vůbec jeho chování prokázat, nebo organizační či pracovní řád, ono zbavit se zaměstnance není dnes jen tak jednoduché, důvody musí být jasné, konkretní a důkazní břemeno leží vždy na zaměstnavateli.
    Obecně, pokud to mohu posoudit, tak zaměstnanec neplní své pracovní povinnosti, chová se neadekvátně k zákazníkům, okradl firmu o peníze, takže odstupné ani náhodou, ale musíte písemně dokumentovat jeho pochybení, abyste obhájili případnou výpověď.
    Když tak ještě upřesněte.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).