Názor k dotazu Reklamace od graver - Re: Reklamace Nedomnívám se, že je to zcela správná...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 3. 2006 10:08

    graver (neregistrovaný)

    Re: Reklamace
    Nedomnívám se, že je to zcela správná odpověď. Tato závada po dvoudenním používání se jistě nedá označit za běžné opotřebení, proto jsem přesvědčen, že máte nárok na výměnu za bezvadný kus nebo vrácení peněz dle §616/4.
    Pro tento konkrétní případ ještě upozorňuji, že oprava zašitím nemusí být totožná s pojmem "vrácením bez vad".
    Detailnější odpověď na tuto i jiné otázky najdete zde na serveru v sekci "Ochrana spotřebitele" a/nebo v její nové podsekci "Otázky a odpovědi" (http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).