Re: Reklamace
>>>
>>
>>ttp://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx)
>>>
>>>Pokud prodávající pošle výrobek výrobci a ten vám jej
>>>opraví tak, že tam všije nový kus (nestojíte o
>>>zašitou-celá je sešitá z dílů) tak nemůžete nic
>>>dělat.
>Dovolím si ještě jednou zopakovat, že při reklamaci do
>6 měsíců není potřeba nic nikam posílat na opravu.
>>>Pokud
>>>se vám to bude párat opakovaně, tak můžete reklamovat
>>>opětovně. On ten prodávající může namítnout, že jste
>>>si nevybrala dobrou velikost. A jak jsem psala pokud
>>>nebude chtít reklamovat dle zákonů, tak máte pouze
>>>jedinou možnost-znalecký posudek a soud. Nebudete
>Ne. Pokud nebude chtít reklamovat podle zákonů, zbývá
>ještě ČOI. Soud teprve když není reklamace vyřízena
>dle vašich představ.
........
Gravere jak pomůže ČOI pokud prodejce špatně reklamuje? Tím, že mu dá sankce? To žádnému reklamujícímu nepomůže. ČOI nemůže o reklamaci rozhodnout. To opravdu pouze soud. Zde je výňatek z vašich stránek:
Jestliže prodejce relamaci přijme, ale nevyřídí dle vašich představ (tzn. odmítne plnění ze záruky), nemáte jinou možnost, než si opatřit důkazní materiál např. ve formě znaleckého posudku a v posledním případě se obrátit na soud.
Zde je nutné pochopit, že ČOI (a podobné organizace) je orgánem kontrolním, nikoliv exekutivním. Může tedy konstatovat porušení platných předpisů prodávajícím a uložit mu sankci, nemůže jej ale nijak přinutit, aby konal k nápravě svého jednání.
..........................
>>>první,
>>>kdo má problémy s prodejcem
>>a
>>reklamací.
>>-------------------------------------------------------
>>Pokud kouknete na stránky zde o reklamacích, tak tam
>>najdete od odborníků toto:.....
>Já vím, Jašo - vždyť jsem to sám psal (někde dole na
>stránce se skrývá můj decentní autogram). Tato nová
>sekce je společným dárkem RH a gravera pro účastníky
>tohoto fóra.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.