Re: Česká pojišťovna
Na co si chcete ztezovat? Ze nikam nemusite chodit? Ze Vam nabidli moznost vyhodnejsi pojistky?
Pokud budete platit podle stare smlouvy tak ta stale plati, pokud budete chtit nove podminky zaplatite vic.
Jestli se Vam to nelibi - muzete jit pojistku zrusit- je to Vase volba.
PS: nejsem zadny pracovnik CP, jen mam vse u CP pojistene a jsem spokojeny - holt mam dobreho pojistovaciho poradce a hlavne se staram, co a jak mam pojistene. :-))
Re: Česká pojišťovna
Na co si chci stěžovat - na jejich jednání. Z dopisu nevyplývalo, že si můžu vybrat, že je to nabídka výhodnějšího pojištění. Působilo to na mě, že od 1.3. mi jednostranně zvedli pojistné. Asi bude hodně lidí, co jim na tohle naletí.
Pokud budu chtít nové podmínky, tak bych se pro ně měla rozhodnout sama.
Zrušit pojistku - to jsem ji nemusela zakládat. Rušit pojistky je pro klienty pojišťoven hodně nevýhodné.
Já měla taky dobrého pojišťovacího poradce - bohužel paní odešla do důchodu a pán, co to dělá za ni - radši budu mlčet.
Re: Česká pojišťovna
Bohužel jedná se o životní pojištění + úrazové pojištění. Pojistka je do mých 61 let - to se ještě načekám. Taky již několik let uplatńuji
nezdanitelnou položku.
Manžel má stejnou pojistku, vloni měl úraz a 3 měsíce marodil. Je to dva měsíce, co jsme odevzdali pojišťovně potřebné papíry a teď čekám, co mu pojišťovna zaplatí. Možná, až uvidím tu sumu, tak mě to znova vytočí a vše zruším.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.