Názor k dotazu Nevyrizena reklamace od Hana - Re: Nevyrizena reklamace Já bych osobně zavolala na českou...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2006 6:44

    Hana (neregistrovaný)

    Re: Nevyrizena reklamace
    Já bych osobně zavolala na českou obchodní inspekci, v těchto případech jsem s nimi měla vždy dobrou zkušenost, že poradili. Do servisního střediska bych to vrátila s tím, že závada trvá a naopak ještě byl monitor vrácen s poškozenou nohou. S LCD monitory je problém zvláště když je tam jen nějaký bod, protože někteří výrobci např. mají v podmínkách, že tři vadné body jsou normální. Tudíž záleží na ceně za kterou ten monitor koupíte. Také záleží na tom, kde ty vadné body jsou. Raději kupovat osobně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).