Vlákno názorů k dotazu Nevyrizena reklamace od Hana - Re: Nevyrizena reklamace Já bych osobně zavolala na českou...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2006 6:44

    Hana (neregistrovaný)

    Re: Nevyrizena reklamace
    Já bych osobně zavolala na českou obchodní inspekci, v těchto případech jsem s nimi měla vždy dobrou zkušenost, že poradili. Do servisního střediska bych to vrátila s tím, že závada trvá a naopak ještě byl monitor vrácen s poškozenou nohou. S LCD monitory je problém zvláště když je tam jen nějaký bod, protože někteří výrobci např. mají v podmínkách, že tři vadné body jsou normální. Tudíž záleží na ceně za kterou ten monitor koupíte. Také záleží na tom, kde ty vadné body jsou. Raději kupovat osobně.

  • 14. 4. 2006 10:40

    anonymous (neregistrovaný)

    Re: Nevyrizena reklamace
    musím Vás opravit ve Vašem tvrzení, že záleží na tom, kde jsou vadné body. Je to mýtus mezi lidma, ale není to pravda. Je několik norem, nejpřísnější říká, že nesmí být ani jeden, ale většina výrobců a prodejců jede podle mírnější, kde je stanoven počet pixelů a subpixelů (jejich počet se odvozuje od celkového počtu pixelů), ale není rozhodující, kde jsou. Jinak existuje řada internetových obchodů, kde dávají garanci 0 vadných pixelů, další možností je vrátit zboží bez udání důvodů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).