Re: Shromažďování účtů
No myslím právě i Ty drobné, třeba ústřižek poštovní poukázky atd. Jěště bych se chtěl zeptat na to číslování dokladů. Je nějaké předepsané nebo je to libovolné? Můžu přijmové označovat P001 a výdajové V001 nebo to musí být jednotné třeba 001/2006 ? Jěště jsem se chtěl zeptat, když mám nějaké číslo faktury použiji do deníku toto číslo a nebo jí přiřadím číslo dle ostatních dokladů? Díky moc.
Re: Shromažďování účtů
Je-li doklad malý je vhodné ho nalepit na papír A4. Ano čísllujte jak píšete - příjmové zvláštní řadou a výdajové svou číselnou řadou. Zda budete uvádět P001 nebo P001/06 je na Vás. Důležité je aby číselná řada byla chronologická a bez chybějících čísel. Fakturám přiřadíte v deníku číslo dle ostatních dokladů.
Re: Shromažďování účtů
T o určitě můžete. Doporučuji tzv. souhrný doklad, kde za měsíc budu mít všechny doklady např.od poštovného, PHM atd. Rozdělení je na Vás. Určitě rozdělit doklady s DPH a bez, pokud jste plátce. Př.: nadepíši si doklad V 001 - nákup mateiálu + celková částka (všechny nalepené doklady sečtu) + doplním počet připojených jednotlivých dokladů
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.