Re: Reklamace psa
Jsem "pejskař", a myslím, že Janě F. jde spíše o morální hledisko. Koupili jsme před 4 lety štěně a následná péče u veterináře (zauzlování střev, různé záněty očí, uší, žláz,...včetně operací) nás vyšla dráže než cena za toho psa, ale nějak mě nikdy nenapadlo ho reklamovat. Je to člen rodiny a stát se může cokoli... Budete reklamovat, narodí-li se Vám postižené dítě???
Re: Reklamace psa
taky jsem pejskar a mam dva psy a stali me jiz mnoho a mnoho penez a neresil jsem nikdy s chovatelem kdyz byli hned po prevzeti nemocni, meli demodyx a pod. Ale kdyz jsem si vzal stene o kterem me pan presvedcoval ze je velmi zdrave , z vynikajiciho spojeni a pod a nechal si zaplatit 15t kc, tak bych rad dostal alespon tuto castku zpet.
Stene neni mozno lecit, chybi mu od narozeni kosti, navic ma kosti postizene rozpadem atd, tudiz neni jina moznost nez utratit. Prineslo mi do chovu kozni nemoc , kteoru jsem musel taky potom lecit . Opravdu myslite ze by mely chovateli prochazet takove "obchody " ?
>Jsem "pejskař", a myslím, že Janě F. jde spíše o
>morální hledisko. Koupili jsme před 4 lety štěně a následná
>péče u veterináře (zauzlování střev, různé záněty očí,
>uší, žláz,...včetně operací) nás vyšla dráže než cena
>za toho psa, ale nějak mě nikdy nenapadlo ho
>reklamovat. Je to člen rodiny a stát se může cokoli... Budete
>reklamovat, narodí-li se Vám postižené dítě???
Re: Reklamace psa
********************
Leno napsala jste to moc hezky, děkuji vám :-) Nevím, jak bych se zachovala v podobném případě a neznám všechny skutečnosti, například co by se stalo, kdyby toho psa nechali prostě žít. Zdůvodnit a okecat se dá všechno... Jana F.
************************
Re: Reklamace psa
z vas musi mit " poctivi " chovatele radost, mohou v podstate prodat cokoliv a vy budete vzdy spokojena :-)
>********************
>Leno napsala jste to moc hezky, děkuji vám :-) Nevím,
>jak bych se zachovala v podobném případě a neznám
>všechny skutečnosti, například co by se stalo, kdyby toho
>psa nechali prostě žít. Zdůvodnit a okecat se dá
>všechno... Jana F.
>************************
Re: Reklamace psa
Nejsem veterinář, nevím jak ten pejsek trpí, nebo strádá uvedeným postižením. Evidentné, ale je, že Vy jste si nepořizoval člena rodiny, ale věc. Za účelem výdělku. Jinak by Vám asi peněz nebylo líto. Kdyby můj pes trpěl asi bych ho nechala taky utratit. /Né já/ Já mám opačnou skušenost. Nikdy jsem neměla ráda pejskaře. Pokaždé jsem si představovala botičky mých dětí, které budu muset večer čistit od psích hovínek, kterých je všude halda.
Až jednou jsem si v prodejně psů našla ty svoje psí oči. Bylo to krásné poblinkané, špinavé,pokajděné štěňátko.Asi by si ho žádný chovatel nekoupil. Zvracení jí drželo asi půl roku. Stálo nás to hodně peněz, všechny možné i nemožné vyšetření jsme zaplatili. Zoufalí jsme se obrátili na paní, která nám ji prodala aby jsme se dotázali na možnou dědičnost, a ona se slovami prodělek je taky výdělek, nám nabídla jiné štěňátko. Pro mně nepředstavitelnou věc. To není zboží, ale živej tvor. Kdyby si každý pořizoval jenom to, o co opravdu stojí, má rád a chce, třeba by nebylo zapotřebí útulků a nepoctiví prodejci by neměli komu prodávat.
Omlouvám se za chyby, jsem cizinec.
Re: Reklamace psa
****************
Ajdo, napsala jste to moc krásně a váš příspěvek pro mně byl úplným pohlazením, děkuji :-) Jsem ráda, že jsou i takoví lidé, jako vy. Kdybyste někdy měla náladu, budu moc ráda, když mi dáte na sebe kontakt :-) Jana F.
**************************
Re: Reklamace psa
Dekuji vam vsem za reakce i kdyz bohuzel byly az na vyjimky zamerene smerem k me osobe misto k rade jak problem resit. Je ale mozne ze jste mi vlastne chteli poradit abych se dobrovolne vzdal svych prav , jelikoz nejde o vec ale zvire a tudiz zde penize nejsou podstatne. Je li tomu tak omlouvam se vam za svou prizemnost a touhu po penezich.Preji vam vsem hezke dny.
Re: Reklamace psa
***Určitě by Vám lépe poradil někdo, kdo se dobře vyzná v Obč.právu a reklamacích, protože opravdu je z pohledu zákona pes považován za věc. Mně se jen z dosud napsaného zdá, že si myslíte, že Váš prodejce se už účelově zabývá prodejem nemocných pejsků, což si myslím, že ani není možné (?). Pokud měl pejsek nějakou vrozenou nebo genetickou vadu, pak to nikdo zřejmě ani nevěděl a mohlo se projevit třeba po několika letech – ale proto je tu právě občanské právo. Pokud můžu, tak jen svůj názor: být kupujícím, tak chci taky ČÁST svých peněz zpět a být prodávajícím, tak vrátím jen svůj zisk ze štěněte – protože určitě všichni víme, že připravit štěňátko k prodeji stojí taky hromadu peněz. A pokud jsou v tom všichni nevině, pak by se měli podělit. Takže záleží, jak moc do toho sporu chcete jít. Ale ať už se rozhodnete jakkoli a dopadne to jakkoli, vždycky na tom VŠICHNI budete lépe než to štěňátko. ***
Re: Reklamace psa
*********************
Blanko jsem moc ráda, že jste tohle napsala a panu Martinovi chci říct, aby moje předchozí reakce nebral zas až tak ve zlém. Mně je celkem jedno, že chcete dostat zpátky peníze, ale nemůžu se smířit s tím utracením, nejraději bych si toho chudáčka vzala a starala se o něj... Je to subjektivní, neznám všechny informace a ani nemám chuť o tom dál diskutovat, stejně to sem nepatří...
Jana F.
**************************
Re: Reklamace psa
Po týdenní dovolené zde pročítám starší dotazy a opravdu zírám.
Proč tak utočíte paní Radko aliaz 1234?
Copak nikdo jiný nemůže krom Vás mít právo na svůj názor?
Řeknu Vám, že jsem Vás považovala za profesionála a VELICE jsem se zmýlila. Patřite do opačné katerorie.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.