Re: kdy vyřizovat personalistiku
Omlouvám se za nepochopení dotazu. To je opravdu trochu "postavené na hlavu", vedoucí by měl mít zájem na včasném splnění zákonných požadavků. U nás v organizaci se toto řeší většinou před pracovní dobou nebo po ní, ale jsme v jiné situaci, neboť pracovní doba není shodná a hlavně se střídáme. To by nešlo předat zaměstnanci například osobní dotazník, kam by doplnil potřebné údaje a vy je poté pouze překontrolovala dle předložených dokladů?
Re: kdy vyřizovat personalistiku
to je právě ono - předložené doklady, ty nemáme neb se k nám pracovník nedostane. Protože se jedná kolíkrát o choulostivé záležitosti a co je komu do toho, kolik má kdo dětí a další věci nemůžeme po pracovníkovi chtít, aby po někom poslal do účtárny takové věci jako je občanka, číslo konta,kolik srážet na výživném....
Je to na hlavu, to máte pravdu, už si hledám něco jiného,doufám, že to nebude dlouho trvat jinak asi o hlavu přijdu já.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.