Hlavní navigace

Vlákno názorů k dotazu zrušená prodejna a rekalmace od graver - Re: zrušená prodejna a rekalmace Při uzavření provozovny je...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2006 13:50

    graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

    Re: zrušená prodejna a rekalmace
    Při uzavření provozovny je prodejce povinnen sdělit živnostnskému úřadu, kde mohou zákazníci své reklamace uplatňovat a v případě prodeje mimo provozovnu musí zákazníkovi poskytnout informaci, kde lze reklamovat (§19/4 zák. o ochraně spotřebitele). Pokud tak neučinil nebo tyto informace nejsou správné, můžete podat stížnost na ŽÚ. Pokud z toho vyplývá porušení vašich práv, vyplývajících z odpovědnosti prodejce za vady věci, můžete ještě podat stížnost na ČOI.

  • 20. 11. 2006 15:03

    abc (neregistrovaný) 80.251.250.---

    Re: zrušená prodejna a rekalmace
    Ve stejném domě, kde byl obchod je i byt, kde jsem reklamovala, problém je v tom, že si "stanovili", že se reklamacemi hodlají zabývat 1 x za měsíc (tj. 1. čtvrtek v měsíci). Nebo je toto v pořádku?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).