Hlavní navigace

zrušená prodejna a rekalmace

  • (neregistrovaný) 80.251.250.---

    20. 11. 2006 11:04

    20/3/2006 jsou si koupila v prodejně boty, tyto jsem však 12/10/2006 šla do prodejny reklamovat. V prostorách však již není prodejna obuvi, ale jiný nájemce má prodejnu léčiv - tento prodejce mi řekl, že majitelé bydlí ve stejné budově. Šla jsem tedy do budovy. U dveří s označením firmy jsem objevila lísteček, že prodejna byla zrušena a případné reklamace se berou každý čtvrtek od 14:30 do 17:00. Vešla jsem tedy do "bytu", boty předala k reklamaci a obdržela reklamační lístek s tím. Ve čtvrtek 16/11/2006 uplynulo 5 týdnů od předání obuvi k reklamaci, proto jsem se opět vydala k bytu a co nevidím, původní lísteček o přebírání k reklamaci každý čtvrtek byl přelen lístečkem novým, kde je napsáno, že reklamace se berou každý PRVNÍ čtvrtek v měsíci! To mě teda pěkně napálilo, zvonila jsem u bytu, ale nikdo neotvíral. Pokud se podívám do ARES, podnikatel nemá pozastavenu činnost, je plátce DPH.........

    Dnes se chci stavit do "bytu" (provozovny) a trvat na vyřízení reklamace DNES, ale prosím poraďte mi, můžu "pohrozit" třeba nějakou kontrolou z živnostenského úřadu pokud se podnikatel takto staví ke svým závazkům?

    Děkuji za případné odkazy na § a zákony.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).