Vlákno názorů k dotazu Reklamace sedací soupravy. od PETR - Re: Reklamace sedací soupravy. My jsme v Asku koupili...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2006 14:06

    PETR (neregistrovaný)

    Re: Reklamace sedací soupravy.
    My jsme v Asku koupili stůl, přesně se drželi návodu k montáži a stůl poškodily, prý jsme si měli od nich zaplatit montáž. No uhádali jsme to aspoň na to, že nám u ještě nedodané skříně dali zdarma montáž. U Aska nikdy více. Od té doby jsme poučeni, že si nejdřív přečteme reference a pak až nakupujeme.
    U televizních obrazovek je v obchodě lepší obraz než u nových, jelikož se už usadil. Vyšisovaný výrobek z výkladní skříně je také jiný než ten, který vy obdržíte.

  • 6. 1. 2009 12:15

    Lenka Lišková (neregistrovaný)

    Re: Reklamace sedací soupravy.
    V srpnu 2008 jsem v Teplickém Asku koupila rozkládací pohovku za cca 30.000Kč a když pominu že rozležená část se po 3 měsících proležela....... v lednu 2009 tedy ccapo 5 měsících se rozkládací část propadla zespodu ležící části uvolnil se nějaký kov který to celé podpírá. Upozorňuji že pohovku rozkládám příležitostně. A reklamace ??? když zavolám na reklamační oddělení s tím že potřebuji nahlásit reklamaci čekám 15minut na relefonu na přepojení a pak přijde někaká osoba a telefon položí takhle to funguje již týden. Takže mi nezbyde nic jiného než osobně navštívit prodejnu a doufat že technik bude mluvit česky a ne jako u paní Táni

  • 3. 8. 2011 0:09

    Lenicka1313 (neregistrovaný)

    Re: Reklamace sedací soupravy.
    No nebála bych se investovat do pořádné kožené sedačky. Přeci jenom vydrží pěkně dlouho a určitě se tento vklad vyplatí. Zkus se podívat třeba na tento obchod - http://www.sedacky.cz/ Sama jsem zde nedávno jednu sedačku objednávala do našeho bytu a musím říci, že mají opravdu skvělé služby.
    >>>Děkuji a přeji hezký den.
    >>>Táňa Zavřelová
    >>>TanaZavrelova@seznam.cz
    >>>Příkrá 77, 360 01 Březová
    >>My jsme v Asku koupili stůl, přesně se drželi návodu
    >>k
    >>montáži a stůl poškodily, prý jsme si měli od nich
    >>zaplatit montáž. No uhádali jsme to aspoň na to, že
    >>nám u
    >>ještě nedodané skříně dali zdarma montáž. U Aska
    >>nikdy
    >>více. Od té doby jsme poučeni, že si nejdřív přečteme
    >>reference a pak až nakupujeme.
    >> U televizních obrazovek je v obchodě lepší obraz
    >>než u nových, jelikož se už usadil. Vyšisovaný
    >>výrobek
    >>z výkladní skříně je také jiný než ten, který vy
    >>obdržíte.
    >
    >V srpnu 2008 jsem v Teplickém Asku koupila rozkládací
    >pohovku za cca 30.000Kč a když pominu že rozležená
    >část se po 3 měsících proležela....... v lednu 2009 tedy
    >ccapo 5 měsících se rozkládací část propadla zespodu
    >ležící části uvolnil se nějaký kov který to celé
    >podpírá. Upozorňuji že pohovku rozkládám příležitostně. A
    >reklamace ??? když zavolám na reklamační oddělení s
    >tím že potřebuji nahlásit reklamaci čekám 15minut na
    >relefonu na přepojení a pak přijde někaká osoba a
    >telefon položí takhle to funguje již týden. Takže mi
    >nezbyde nic jiného než osobně navštívit prodejnu a doufat
    >že technik bude mluvit česky a ne jako u paní Táni

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).