Vlákno názorů k dotazu Zboží přes internet od graver - Re: zboží přes internet Snažte se prosím taky trochu...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2007 9:09

    graver (neregistrovaný)

    Re: zboží přes internet
    Snažte se prosím taky trochu sám - vyhledávání apod.
    Už několikrát tu bylo řečeno (naposledy nedávno), že rozhodující je způsob uzavření smlouvy, nikoliv převzetí.

  • 7. 1. 2007 11:01

    Honza (neregistrovaný)

    Re: zboží přes internet
    >>Dobrý den, objednal jsem si zboží přes internet, ale
    >>vyzvedl jsem si ho osobně v kamenném obchodě. Můžu i
    >>tak vrátit zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne
    >>zakoupení? Zboží mi nevyhovuje. Děkuji za radu.

    >Snažte se prosím taky trochu sám - vyhledávání apod.
    >Už několikrát tu bylo řečeno (naposledy nedávno), že
    >rozhodující je způsob uzavření smlouvy, nikoliv
    >převzetí.

    Dozvěděl jsem se, že mám nárok na vrácení zboží do 14 dnů. Protože jsem vytvořil objednávku přes internet. Co když se ale bude prodejce cukat? Musí mi v tomto případě dokázat ob, že nemám pravdu nebo že je to jinak?

  • 7. 1. 2007 11:39

    graver (neregistrovaný)

    Re: zboží přes internet
    Bohužel, pokud se prodejce rozhodne porušit vaše spotřebitelská práva, jsou veškeré rady akademické a vám nezbývá, než se obrátit na ČOI, v posledním případě na soud.
    Dokazovat vy nemusíte nic - ostatně co byste chtěl dokazovat? Že jste si zboží objednal přes internet? To snad je průkazné - naprostá většina e-shopů rozesílá konfirmace apod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).