Re: daň. zvýhodnění na dítě a kopie rod.
Taková věc se prokazuje dost špatně - asi se budete muset spokojit s jeho prohlášením - tj. s podpisem daňového prohlášení, tam je to již předtištěno. A s tím rodným listem bych byla opatrná - nikde není napsáno, že si ho máte zakládat, je tam, že ho má zaměstnanec PŘEDLOŽIT. Já si kopie nenechávám, ověřím si údaje, napíšu si, že jsem viděla doklad (poznamenám si kým byl vydán a kde je zapsáno) a vrátím RL zaměstnanci. Víte, já jsem byla mzdovou účetní už v době, kdy kopírky byly pod přísným dozorem, a tohle vždycky stačilo... Dnes je to snadné, tak se kopie dělají od všeho a radši dvě :-). A finanční úřad má v případě pochybností vžycky možnost si to ověřit. Do zápisu z kontroly vám rozhodně nedá, že nemáte kopie, protože to není nikde předepsáno.
Re: daň. zvýhodnění na dítě a kopie rod.
Musí mít v tomto případě stejné bydliště s matkou
>>>>dítěte? Jak to prokázat?
>>>***
>>>Taková věc se prokazuje dost špatně - asi se budete
>>>muset spokojit s jeho prohlášením - tj. s podpisem
>>>daňového prohlášení, tam je to již předtištěno. A s
>>>tím
>>>rodným listem bych byla opatrná - nikde není napsáno,
>>>že
>>>si ho máte zakládat, je tam, že ho má zaměstnanec
>>>PŘEDLOŽIT. Já si kopie nenechávám, ověřím si údaje,
>>>napíšu
>>>si, že jsem viděla doklad (poznamenám si kým byl
>>>vydán
>>>a kde je zapsáno) a vrátím RL zaměstnanci. Víte, já
>>>jsem byla mzdovou účetní už v době, kdy kopírky byly
>>>pod
>>>přísným dozorem, a tohle vždycky stačilo... Dnes je
>>>to
>>>snadné, tak se kopie dělají od všeho a radši dvě :-).
>>>A finanční úřad má v případě pochybností vžycky
>>>možnost si to ověřit. Do zápisu z kontroly vám
>>>rozhodně
>>>nedá, že nemáte kopie, protože to není nikde
>>>předepsáno.
>>
>>tak to nesouhlasím. fú to bude chtít asi prokázat po
>>vás, že je nárok na bonus, a to jedině rodným listem.
>
>Nechávám si kopii rodného listu a čestné prohlášení
>matky dítěte,
>že je třeba na mateřské a není zaměstnaná a nemá si