Vlákno názorů k dotazu Neoprávněná reklamace-2.díl od ak - Re: Neoprávněná reklamace-2.díl Já bych se ve Vašem případě...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 1. 2007 8:56

    ak (neregistrovaný)

    Re: Neoprávněná reklamace-2.díl
    Já bych se ve Vašem případě obrátila na českou obchod. inspekci.

  • 16. 1. 2007 18:12

    anonymous (neregistrovaný)

    Re: Neoprávněná reklamace-2.díl
    Upřímně řečeno mi není jasné, s čím by se měla na inspekci obrátit. Firma postupovala podle dle zákona - reklamaci vyřídila tak, že ji neuznala. V tomto případě není jiná volba než znalecký posudek a pokud to nepomůže tak soud. Za další je problém zákazníka, pokud si pro reklamované zboží přijde den nebo dva po termínu a domáhá se "prošvihnutí termínu". A co se týká oprav - bojím se, že firma prohlásí, že se snažila zadarmo dotyčné pomoci a kočárek opravit, jako vstřícné gesto.
    Možná graver jako člověk kovaný v těchto věcech mě opraví.

  • 16. 1. 2007 22:42

    Pett (neregistrovaný)

    Re: Neoprávněná reklamace-2.díl
    Nejdříve jsem se obrátila na policii a chtěla jsem podat trestní oznámení za falšování úředního dokumentu. Bohužel mi ho policie nevzala, prý že falšování úř.dok.není trestný čin.
    Po té jsem se obrátila na ČOI, ti udělali kontrolu a nějaké nedostatky na prodejně objevili, takže s obchodem bylo zahájeno správní řízení a flastr je asi nemine.Ale můj problém mně bohužel vyřešit nemohou, na to nejsou kompetentní.
    Co se týče názoru II. tak bych se ráda obrátila na znalce, ovšem kočár není už v takovém stavu jako při 1.reklamaci, takže znalecký posudek už by asi nebyl v můj prospěch. Ještě bych se vás ráda zeptala, vy jako podnikatel by jste něco opravoval zadarmo,aniž by jste musel? Já tedy ne.
    A prošvihnutého termínu jsem se domáhala proto (je to psáno i v mém dotazu), že v opravence bylo pod vyjádřením servisu PC datum 29.8.2006 tzn. 31.den opravy. Takže obchod nedodržel 30ti denní lhůtu pro vyřízení reklamace a sám si to ještě napsal do papíru. Ovšem chyby si všimnul až po mém upozornění a tak to pod pultem přepsali jak jsem výše psala.

  • 17. 1. 2007 9:27

    anonymous (neregistrovaný)

    Re: Neoprávněná reklamace-2.díl
    Budete se možná divit, ale slušní řemeslníci v zájmu dobrého jména a udržení klientely občas některé drobnosti udělají jako gesto. Alespoň ti, u kterých opravuji já.
    Reklamovat jste měla ihned po první jízdě, nečekat. Nemá to sice na nic vliv, ale nemohli by argumentovat opotřebením, přestože je tento jejich argument nesmyslný. Zákon byl na Vaší straně, žádat odstoupení od smlouvy nebo okamžitou výměnu. Pokud by na to nepřistoupili, pohrozit znalcem a následně soudem. Vůbec nechápu, proč jste to po první neuznané reklamaci tam vůbec nechávali na další reklamaci? a proč to oni pořád dokola přijímali.
    Pokud dobře počítám, tak jste si pro kočárek mohli jet dokonce 27.8. (červenec má 31 dnů) a potom by vůbec nic nezmohli.

  • 17. 1. 2007 20:22

    Pett (neregistrovaný)

    Re: Neoprávněná reklamace-2.díl
    Vy asi pořád nechápete to, proč mně to opravili..přece kdyby s tím nic nebylo a reklamace by byla neoprávněná, tak by to neopravovali. Navíc kočár přijali a když jsme si ho vyzvedli, tak jsme ho tam hned ten den nechali na opravu znovu. A při dalším vyzvednutí reklamace už bylo ve vyjádření, že jsme ho mechanicky poškodili.Takže pokud tomu dobře rozumím, tak při 1.rekl.závada byla opotřebitelnou součástkou a při 2.rekl.jsme si už kočár mechanicky poškodili, aniž bychom ho měli od 1.rekl. doma. Už třeba v tomto nechápu logiku. V tom případě ho museli mechanicky poškodit oni a né já.A když něco neuznám, tak do toho ze zákona nemají co rejpat, protože si s tím kočárem teď můžu tak akorát...A proč jsme ho tam nechávali znovu? PRotože jsme nebyli spokojeni s vyřízením reklamace. Kdybych věděla, jak to dopadne, tak mi věřte už bych jim ho tam na 2.rekl. nenechala. Nevěděla jsem, že jsou takový prodejci, kteří nedokážou uznat závadu a navíc jsou ještě k tomu podvodníci. A důvod, proč jsme tam s kočárem nejeli hned jsem psala. Bydlíme od toho obchodu 30 km a navíc, když dovezete domů z porodnice miminko, tak ven ještě dobrý týden a někdy až 14 dnů nemůžete jet.Takže jsme si závady po dovezení kočáru všimly za 7-14 dnů,tak nevím proč bych tam jezdila na 2* když to můžu vzít při jedné cestě.Jinak pro kočár jsme sice mohli jet 27.8.2006 ovšem to byla neděle a měli zavřeno.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).