Re: Reklamace - lhůta 30 dní ?
Postupují správně. Boty zašlou výrobci a ten posoudí oprávněnost závady. Záruka se nevztahuje na opotřebení, jen na vady výrobku.
Máte právo je 3x reklamovat, poté teprve můžete žádat o vrácení peněz.
Vše záleží na solidnosti zúčasněných stran. Může se stát, že výrobce vadu neuzná např. napíše, že s nimi bylo nepřiměřeně extrémě atp. zacházeno a pak vše závisí na prodejci, takové rozhodnutí výrobce totiž zvýší náklad a sníží příjem prodejci, který vám peníze může vrátit např. jen proto, že si chce zachovat dobré jméno své firmy.
Re: Reklamace - lhůta 30 dní ?
Takže vlastně nakupující je v případě vady výrobku ZCELA ODKÁZÁN na "solidnost" druhé strany a ze zákona nemá ochranu, pokud prodejci na dobrém jméně nezáleží ? (A to si nebudeme nalhávat, že v dnešní době na dobrém jméně záleží málokterému prodejci, spíše jim záleží na zisku).
Děkuji.
Věra
Re: Reklamace - lhůta 30 dní ?
No nejste ZCELA ODKÁZÁNA na solidnost prodejce. Máte zákonné možnosti domáhat se svých práv. Jenže také musíte mít čas a nervy to martirium absolvovat. A nakonec, kdo by se šel třeba soudit kvůli botám ? Musíte trvat na svém, nenechat se hned odradit. Ale může to skončit i uznáním reklamace, zvláště, pokud se výrobci vrátí více nekvalitních kousků, nedělají pak potíže.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.