Vlákno názorů k dotazu JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuznali od graver - Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn Upřesněte, co...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2007 6:49

    graver (neregistrovaný)

    Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn
    Upřesněte, co znamená neuznaní reklamace. Reklamujete-li stejnou vadu potřetí, máte nárok na okamžitou výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy. Pokud to ale prodejce vyřeší tak, že tu třetí reklamaci neuzná např. ve smyslu tvrzení, že jste si závadu způsobila sama, nezbývá než se soudit, opatřit znalecké posudky...
    Jinak Glóbus je Glóbus - čekám, co mi odpoví ČOI na mou stížnost :-((

  • 20. 2. 2007 11:23

    Soňa (neregistrovaný)

    Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn
    =====
    Dnes nebo zítra do Globusu zajedu. Volala mi pouze pracovnice Globusu,že je foťák zpátky a že reklamaci neuznali,důvod mi nesdělila,mám se prý stavit.Určitě ještě napíšu.Jinak pane Gravere děkuji za odpověď.

  • 28. 1. 2012 9:59

    spál (neregistrovaný)

    Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn
    Dobry den.mam podobny problem.Jiz potreti jsem reklamoval mobilni telefon Samsung S8300 zakoupeny ve firme Setos Kolín.Vzdy se jednalo o stejnou zavadu.Prvni dve reklamace byli vyrizeni kladne,kdy v servisnim protokolu pisou ze vymenili soucastku,v obou pripadech tu samou.Protokoly mam schovane.Pri techto dvou opravach zmizela veskera ma data ulozena v telefonu,coz jsem chapal kdyz jej opravovali.Treti reklamace jako pozadavek odstoupeni od smlouvy,kvuli stejne zavade, ovsem uznana nebyla.V servisni zprave pisou ze zavady mnou uvadene se neprojevily a ze telefon testovali a doporucuji kontrolu sim karty.Co me ovsem zarazi ze opet zmizeli ma data,presto ze je telefon udajne v poradku..ani sluvko o tom ze by delali neco se software.Chci se zeptat jestli je to normalni.Evidentne s telefonem neco neni v poradku,pokud jen netestovali,ale oni pisou ze je ok.Chtel bych se zeptat co mam delat ci jak dal postupovat.


    S pozdravem Petr Spál

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).