Vlákno názorů k dotazu Příjem z prohlížeče Google od Petr - Re: příjem z prohlížeče Google Děkuji za odpověď.Ještě bych...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2007 11:39

    Petr (neregistrovaný)

    Re: příjem z prohlížeče Google
    Děkuji za odpověď.
    Ještě bych se chtěl zeptat v případě, že budu uvádět častky do přiznání DPH zda musím jako podklad vystavit nějaký doklad, nebo zda postačí jako podklad vygenerovaný přehled z internetu.
    Podle zákona o DPH bych musel vystavit daňový doklad a to vidím za problém, protože je mně známa pouze adresa Google, která je v USA. Neznám ostatní jako jejich daň identifikační číslo.
    Nějak jsem se do to ho zamotal......

  • 20. 2. 2007 13:56

    Eva M. (neregistrovaný)

    Re: příjem z prohlížeče Google
    Pokud je to služba do USA, tak nepotřebujete jejich DIČ. DIČ (VAT number) potřebujete jen pro fakturaci v rámci EU.

  • 20. 2. 2007 15:37

    Petr (neregistrovaný)

    Re: příjem z prohlížeče Google
    Děkuji za trpělivost.
    Slibuju, že jsou to poslední dotazy!
    takže nic nezkazím, když stáhnu k 31.3. evidenci služeb z internetu.
    (jsem čtvrtletní plátce).
    Nemusím vystavovat žádnou fakturu za službu.
    Pro evidenci si vystavím pouze příjmový doklad (bankovním převodem...za..)

    např. na účet bude k 31.3. připsáno 300 Kč.
    Vypočítám 300x19% tj.57,- Kč, které uvedu do přiznání DPH
    s plusem a současně s mínusem.
    Prosím na jaké řádky do formuláře.
    Ještě jednou děkuji

  • 20. 2. 2007 16:42

    Eva M. (neregistrovaný)

    Re: příjem z prohlížeče Google
    Omlouvám se, trochu jsem to předtím pomotala. Moje odpovědi předtím by se hodily na službu "reverse-charge", což ta vaše služba není.
    Takže znovu a lépe: Vy tedy vystavíte cosi jako fakturu s dph=nule, a uvedete ji do řádku 440, nezdaňujete, neodečítáte. Tu fakturu spárujete s tím příchozím příjmem na váš účet, aby byla fa uhrazená. Do přiznání uvádíte ten příjem za službu vlastně jen evidenčně a nemá to na nic vliv. Uff, snad už je to dobře :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).