Re: Problém s reklamací bot
nevím, jestli dokonale, ale aby byly čisté, to požadovat může.
zrovna nedávno jsme měli podobnou zkušenost - odlepovala se pro změnu špička, boty po dvou měsících, několikrát nošené. prodejce reklamaci po týdnu zamítl - bez vydání protokolu, bez písemného sdělení, jako bychom tam ani nebyli. ústně nám bylo řečeno, že se jedná o běžné opotřebení a že pokud chceme, můžeme si nechat vypracovat znalecký posudek a postupovat soudní cestou. jenže tím si nehodlám u dětských bot za 800 krátit život.
Re: Problém s reklamací bot
Na to asi všichni prodejci spoléhají, že člověk na tím mávne rukou a nechá to být. Syn si z první výplaty koupil značkové boty za 3500,--, asi taky po dvou měsících se mu udělaly díry na patách zevnitř, reklamaci neuznali s tím, že si koupil špatnou velikost. A mohli jsme se v obchodě stavět na hlavu, prostě neuznali. Znalecký posudek jsme si nechat nedělali a od této značky jsme už nikdy nic nekoupili.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.