Vlákno názorů k dotazu Vrácení zboží ve lhůtě a původní obal od graver - Re: Vrácení zboží ve lhůtě a původní oba >Dobrý...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2007 7:13

    graver (neregistrovaný)

    Re: Vrácení zboží ve lhůtě a původní oba
    >Dobrý den, snažila jsem se nalézt odpověď v diskuzi,
    http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx
    http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=323102
    >ale pořád nevím jak vyřešit situaci, do které jsem se
    >dostala. Můj dotaz se týká vrácení zboží bez udání
    >důvodu, ve lhůtě 14 dní. Prodávám přes internet puzzle,
    >hry, pexesa apod. a krabice jsou balené ve folii. Mohu v
    >případě vrácení zboží požadovat, aby bylo stále v té
    >folii?
    Nemůžete, pokud je fólie obal, nikoliv součást věci.
    Bohužel bych tady neviděl ani možnost aplikace §53/10, protože náklady na nové zabalení už imho nejsou náklady, spojené s vrácením zboží.
    > Nevím si s tím rady, bez té folie mi jednoznačně
    >klesá jeho prodejnost... řada kupujících se na tuto
    >skutečnost i dotazuje, jestli je věc původně zabalená.
    Nepochopil jsem, jestli je do té fólie balíte vy, ale v každém případě snad není tak nákladné je znovu zabalit.

  • 20. 4. 2007 7:31

    Zuzana (neregistrovaný)

    Re: Vrácení zboží ve lhůtě a původní oba
    Jak k tomu ale pak přijdu já, jako prodejce, když je mi vráceno zboží bez důvodu sice v pořádku, ale já jsem tímto donucena je dál prodat se ztrátou? Protože vážně nevím, jak bych je měla doma zatavovat zpět do nějaké folie... a že bych je vezla k nějakému "znovuzatavení" výrobci, to si taky neumím představit...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).