Re: ARCHIVACE
Spisovna je - místo nebo místnost -kam uložíme soubor písemností vyřízených organizací a je to místi sloužící k ukládání a evidenci vyřízených spisů. (Normálně ve firmách se mluví o uložení těchto spisů jako do archivu, ne do spisovny). Ale podle termologie je :
Archiv je už souhrn, který vlastně vytvoříte po provedení posouzení skartace - písemnosti trvalé hodnoty.
Polopaticky-až pošlete obl.archivu k posouzení za rok 1996 (letos) soupis souboru písemností - oni posoudí, pošlou co jim máte předat k archivaci, co máte uložit dále ve vašem ARCHIVU a co můžete skartovat. Takže co vám zbyde po posouzení, vyžazení a předání do OA, je materiál archivu!Pokud by se daly zařadit atesty do kolonky - znalecký posudek , tak S5 !
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.