Re: Jednání s městem
Nevím, co to vlastně splňujete, nejsem odborník, ale principp jednání města:
je vlastníkem paneláků? asi ano, když po Vás chce peníze.
Bez souhlasu vlastníka tam nemůžete nic montovat,pokud jste soukromá firma, která v tom podniká.
Za souhlas s montáží těch zařízení pro Vaše podnikání je město naprosto oprávněno požadovat platbu, nic neporušuje.
Jestli neplatí místní kabelovka, je to věc města, třeba je jejím zakladatelem nebo společníkem a mají to tak dohodnuto.
Kabelovka je dokonce z jiného města a společníkem, ani jiná žádná spřízněnost není.
Jinak podle toho paragrafu je povinností vlastníka nás tam pustit.
Nebráním se platbě.. ale proč máme platit my, když kabelovka, a některé místní sítě ne..
Jde mi o to jestli je vůbec legální tímto způsobem omezovat podnikatelské prostředí. Zavání mi to pleticha apod.
Město přece nemůže říci, že jeden podnikatel má všechno zadarmo a druhe za to samý bude platit, a řetí bude platit to..
Tak jsem si to znovu přečetl a z textu přísl. § zákona jasně plyne, že je to záležitost mezi vlastníkem a uživatelem, o poskytovateli-soukromé firmě jsem tam nic nenašel. pokud máte s městem problém, musí ho na základě návrhu UŽIVATELŮ řešit s vlastníkem místní stavební úřad.
§ 91 odst. 6
(6) Vlastník domu, bytu nebo nebytových prostor je povinen umožnit uživatelům tohoto domu, bytu nebo nebytových prostor příjem rozhlasového a televizního vysílání provozovatelů
JJ takhle bych to asi taky chápal...
tzn. z pozyce poskytovatele to tam jenom za splnění všech podmínek a norem (technika). a uživatel, tedy povětšinou nájemce by si to měl vyřídit...
Tím pádem pakliže město něco bude chtít platit musí si to nejprve vyřídit s nájemcem.