Vlákno názorů k dotazu OT: Cestovky a diskriminace zákazníků? od graver - Re: OT: Cestovky a diskriminace zákazník Nedomníval bych se,...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2007 18:57

    graver (neregistrovaný)

    Re: OT: Cestovky a diskriminace zákazník
    Nedomníval bych se, že je to zvýhodňování někoho, kdo si pořídí dopravu jako službu navíc. Byla by to dosti stupidní forma zvýhodnění a mimo to doprava je doplňková služba, na které cestovka nic moc nevydělá. Většinou mají nasmlouvanou třetí stranu a mezi klienty tak nějak rozdělí její cenu.
    Problém je spíš v logistice. V propozicích vm oficiálně sdělí, že se můžete ubytovat třeba v těch 17 hod. a to by měla být jistota. Pokud byste pžijeli dřív, třeba by vás ubytovali dřív - v závislosti na obsazení ubytovacího místa, předání, úklidu atd. Autobus může podle dopravní situace přijet ráno i večer - oobně jsem zažil rozdíl 10 hod. na trase 700 km.
    Ubytovací jednotka může být z předchozího turnusu neobazená nebo ji zákazník s vlastní dopravou opustí dří, takže se do ní může ten další dřív nastěhovat atd. Asi neplatí plošně, že všichni, kdo volí určitý způsob dopravy, jsou nějak cíleně z(ne)výhodňováni.
    Ostatně se zeptejte - slušná cestovka to ráda vysvětlí.

  • 15. 8. 2007 20:26

    anonymous (neregistrovaný)

    Re: OT: Cestovky a diskriminace zákazník
    Dík gravere za reakci. Ano, máte pravdu v tom, že ten autobus se může zdržet. Ale jiné vlivy tam nejsou - staří klienti musí všichni opustit apartmány do 9 hodin (první případ) nebo jsou v apartmánu současně staří i noví klienti až do odjezdu (druhý případ).
    Zatím jsem se ptal pouze delegátek, které argumentovaly tím, že by toho měly ráno moc. Což je samozřejmě úsměvné, když si uvědomíme, že jsme tím autobusem mohli přijet i my.
    Samozřejmě, že příště tuto situaci budu dopředu řešit přímo s CK, jen mě zajímalo, zda s tím má zkušenosti i někdo jiný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).