Re: špatná platba
Souhlasím :-)
Pokud dotyčného příjemce znáte, tak jej oslovte přímo - nejdříve třeba jen emailem. Pokud by se mu vracet nechtělo, pokračovala bych doporučeným dopisem atd.
Pokud příjemce neznáte, zkuste zadat to číslo účtu do vyhledávače (třeba google.cz ) - možná se vám pokusí jej najít, ale není to moc pravděpodobné. V tom případě vám skutečně zbývá jedině jít do banky a domluvit se s nimi. Každá banka má na tyto případy své směrnice, jak postupovat.
PS: Ještě vám zbývá naděje, že jste zaplatila peníze sice na špatný účet, ale že ten účet neexistuje - v tom případě se vám peníze vrátí během pár dní zpátky automaticky.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.