Re: výživné - alimenty
Nechte to na soudu, on ty alimenty také navýšit nemusí. Na druhou stranu se mohla změnit situace i na straně bývalé manželky - může být třeba nezaměstnaná (a upřímně řečeno, při rychlosti našich soudů, může být situace v době konání soudu úplně jiná). Pokud máte nějaké půjčky, je dobré je u soudu taky uvést.
půjčky nikdo zohledňovat nebude, váš příjem ano. hodnotí se životní úroveň, a ta je podle příjmů všech členů společné domácnosti.
i když jsou příjmy malé, soud může zvýšit na základě toho, že by mohly být vyšší (např. když bere malý plat, ale dle svých schopností, vzdělání apod. by mohl vykonávat lépe placené zaměstnání)
každý soud a každý soudce rozhoduje jinak:-(
také jsem to řešila, žiji v jedné dom. s partnerem má nezl. děti z min.manželství. A byla jsem přímo za právníkem jestli mají právo na to posuzovat moje příjmy.Soud si to vyžádat může avšak já nemám žádnou vyživovací povinnost ani povinnost podílet se na výživě jeho dětí.Není to právně podloženo.Nevidím důvod, když jsem pracovitá a umím vydělat peníze a partner nemá takové vzdělání ani možnosti, proč bych se já měla podílet na živ. úrovni jeho dětí s kterými nemám nic společného.Avšak jak bylo řečeno, co soudce to názor.