Re: zkrácená pracovní doba - hodiny naví
Moc se omlouvám, ale i v případě měsíční mzdy y jí ty hodiny mohly chyět? Tomu moc nerozumím, ona chodí každý týden 2 dny, ale někdy se ten týden láme v průěhu. Takže někdy má odpracováno 10 dnů, někdy 9 dnů a pořád má výplatu 9.000,--
Nezlote se, já jsem začátečník a ráda si nechám poradit. Takže je to špatně, že má pokaždé 9.000, nebo jste myslela například to, že některý týden přijde jenom 1 den, a tak by se jí to mohlo převést?
S tím příplatkem je mi to jasné, už jsem některé diskuze na toto téma pročetla, tak jsem pochopila.
Děkuji Vám za trpělivost.
Musíte jí zaplatit za každou odpracovanou hodinu, takže vždy spočítejte, kolik měla v tom měsíci odpracovat hodin podle svého úvazku. Pak podělíte 9000 těmito hodinami a vynásobíte skutečně odpracovanými. Přesčasový příplatek jí ale nenáleží, ten by jí náležel až pokud by odpracovala hodiny nad plný úvazek.
Takže i v případě měsíčního tarifu je to pokaždé jinak? Vždyť ostatní zam-ci také pracují každý měsíc jiný počet dnů, někdy 20, jindy 22, a hrubá mzda vychází vždy stejně. (pokud nemají doměnu nebo dovolenou) Tak teď nevím..... normálně mi to tak leze z programu. Napíšete mi ještě prosím? Jestli to dělám blbě, tak to je průšvih.
>
>>>Moc se omlouvám, ale i v případě měsíční mzdy y jí ty
>>>hodiny mohly chyět? Tomu moc nerozumím, ona chodí
>>>každý týden 2 dny, ale někdy se ten týden láme v
>>>průěhu.
>>>Takže někdy má odpracováno 10 dnů, někdy 9 dnů a
>>>pořád
>>>má výplatu 9.000,--
>>>Nezlote se, já jsem začátečník a ráda si nechám
>>>poradit. Takže je to špatně, že má pokaždé 9.000,
>>>nebo
>>>jste
>>>myslela například to, že některý týden přijde jenom 1
>>>den, a tak by se jí to mohlo převést?
>>>
>>>S tím příplatkem je mi to jasné, už jsem některé
>>>diskuze na toto téma pročetla, tak jsem pochopila.
>>>Děkuji Vám za trpělivost.
>>
>>Musíte jí zaplatit za každou odpracovanou hodinu,
>>takže vždy spočítejte, kolik měla v tom měsíci
>>odpracovat