Vlákno názorů k dotazu CERD - máte někdo zkušenost? od Zdeněk1945 - Re: CERD - máte někdo zkušenost? Dobrý den.Já i...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 11. 2012 14:06

    Zdeněk1945 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den.
    Já i Vy jsme byli podvedeni firmou CERD, jejíž tělo je v USA a chapadla té chobotnice jsou po celém světě. Nenechme se okrádat, ale je třeba žalovat Jehličku jako jednotlivci, aby celková částka vydřená z nás, jako celku byla větší, než 5 tisíc Kč a tím šlo o trestný čin. Pište svá podání na níže uvedené adresy. Jinak si můžeme jen stěžovat...:
    Náměstkyně Obvodního státního zastupitelství
    Mgr. Marie Toťová
    OSZ Praha 1
    podatelna@osz.pha1.justice.cz

    MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 1
    ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI
    Odbor živnostenský
    Oddělení kontrolně správní
    Jindrich.Stary@praha1.cz

  • 19. 11. 2012 22:36

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen. Účet mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších dvou mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i s tím, že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla žádná faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS, prostě nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic nedlužím. Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
    Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký platební rozkaz nebo tak něco?
    Děkuju!

  • 20. 11. 2012 14:20

    Lakra (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, ten formulář s ověřeným podpisem je nutné poslat s dodejkou a případně i mít kópii. Pokud poplatek po Vás nechtějí, nic neplaťte. Hlavně, že máte zrušen účet.
    Mě se to ještě nepovedlo. :-( Ten jejich registr je podvod! Ten kdo za tím stojí má peníze z poplatků a to ho živí.

  • 20. 11. 2012 15:03

    kris1043 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >>Dobrý den,
    >>já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to
    >>ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o
    >>to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten
    >>ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen.
    >>Účet
    >>mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších
    >>dvou
    >>mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s
    >>odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i s
    >>tím,
    >>že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále
    >>neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla
    >>žádná
    >>faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim
    >>neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten
    >>poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS,
    >>prostě
    >>nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim
    >>ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich
    >>nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic
    >>nedlužím.
    >>Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
    >>Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký
    >>platební rozkaz nebo tak něco?
    >>Děkuju!
    >
    >Dobrý den, ten formulář s ověřeným podpisem je nutné
    >poslat s dodejkou a případně i mít kópii. Pokud
    >poplatek po Vás nechtějí, nic neplaťte. Hlavně, že máte
    >zrušen účet.
    >Mě se to ještě nepovedlo. :-( Ten jejich registr je
    >podvod! Ten kdo za tím stojí má peníze z poplatků a to
    >ho živí. Lakra: Mě to asi po měsíci taky zrušili, tedy alespon doufám když se nemohu přihlásit. A Vy jste ten formulář pro ukončení poslala nebo ne, že Vám to ještě nezrušili?

  • 20. 11. 2012 15:06

    kris1043 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >Dobrý den,
    >já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to
    >ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o
    >to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten
    >ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen. Účet
    >mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších dvou
    >mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s
    >odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i s tím,
    >že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále
    >neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla žádná
    >faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim
    >neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten
    >poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS, prostě
    >nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim
    >ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich
    >nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic nedlužím.
    >Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
    >Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký
    >platební rozkaz nebo tak něco? Ivčaaa: Mohu se zeptat,jestli Vám to ukončení potvrdili písemn, nebo se prostě najednou už nemůžete přihlásit. Já se už taky nemohu přihlásit, bohužel mi nic písemně nepotvrdili.
    >Děkuju!

  • 20. 11. 2012 15:45

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Najednou jsem se nemohla přihlásit. Z CERDu nikdo nikdy nijak nereagoval. Pro jistotu jsem si nechala podací lístek i kopii formuláře o zrušení účtu, i ten mail, který jsem jim poslala následně.

  • 21. 11. 2012 16:38

    rdaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Taky jsem se zaregistrovaný ale nic jsem neověřoval a chtěl bych to zrušit. Ověřený dopis se mě posílat nechce, přijde mě to dost divné.
    Když tak můj email: rdaa@email.cz

    >>>Dobrý den,
    >>>já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to
    >>>ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o
    >>>to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten
    >>>ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen.
    >>>Účet
    >>>mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších
    >>>dvou
    >>>mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s
    >>>odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i
    >>>s
    >>>tím,
    >>>že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále
    >>>neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla
    >>>žádná
    >>>faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim
    >>>neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten
    >>>poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS,
    >>>prostě
    >>>nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim
    >>>ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich
    >>>nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic
    >>>nedlužím.
    >>>Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
    >>>Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký
    >>>platební rozkaz nebo tak něco?
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>>
    >>> Ivčaaa: Mohu se
    >>>zeptat,jestli Vám to ukončení potvrdili písemn, nebo
    >>>se
    >>prostě najednou už nemůžete přihlásit. Já se už taky
    >>nemohu přihlásit, bohužel mi nic písemně nepotvrdili.
    >>>Děkuju!
    >
    >
    >
    >Najednou jsem se nemohla přihlásit. Z CERDu nikdo
    >nikdy nijak nereagoval. Pro jistotu jsem si nechala podací
    >lístek i kopii formuláře o zrušení účtu, i ten mail,
    >který jsem jim poslala následně.

  • 23. 11. 2012 18:26

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dneska jsem jim poslala dopis s dodejkou, kde žádám, aby mi sdělili, jestli chtějí ještě něco uhradit, nebo jestli je vše ukončeno, mailem jsem je upozorňovala 2x nebo 3x. Je mi opravdu divné, že lidi dostali fakturu k tomu, aby byl účet ukončen, ale mně žádná nepřišla, a to mám účet zrušený cca 2 měsíce, resp. po tu dobu se nemůžu přihlásit. Žádná faktura, mail ani dopis. Aspoň mám důkaz, že jsem je vyzvala, kdyby mi nechtěli napařit nějaký úrok z prodlení apod. Uvidíme, jestli někdo zareaguje.

  • 23. 11. 2012 19:55

    rdaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Nechapu proc by jste za neco mela platit, kdyz jste neuzavreala
    zadnou smlouvu. A jestli jo tak se spolecnosti LLC., ktera nema pravo uzavirat smlouvy na uzemi CR, jestli to dobre chapu.

  • 24. 11. 2012 8:40

    JIří Knechtl (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den.

    Před týdnem jsem jim poslal převodem 200 Kč za online potvrzení bezdlužnosti. Do dnešního dne mi ovšem nic nepřišlo a na jejich stránkách stále svítí poznámka neuhrazeno. 2x jsem využil možnosti použití formuláře - reklamace platby, ale bez jakékoli reakce!
    Nejvíce se obávám tohoto odstavce, který je na online faktuře:
    Poučení: V případě nedodržení data splatnosti Vám budeme účtovat úrok z prodlení ve výši 0.05% za každý den z prodlení. Nehrazené faktury s platbou 30-ti dní po splatnosti jsou postoupeny k exekučnímu inkasu společnosti CERD INKASO. Pohledávky se splatností 60 dní po splatnosti jsou zaneseny do registru.
    Do konce splatnosti zbývá 6 dní. To jim mám poslat dalších 200 Kč, abych se vyhnul exekuci? A co když ani to nebude stačit?
    Prosím o radu.

    Děkuji

  • 24. 11. 2012 9:30

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Máte doklad od provedení té platby? Se správným VS, KS a všemi údaji, co chtěli? Pokud ano, tak se nemáte čeho bát. CERD sice pohledávku může postoupit komusi a ten nechat vydat platební rozkaz (nevzpomínám si, že by spory měl řešit rozhodčí soud), který Vám od soudu přijde. Pokud by to nastalo, podáte proti takovému rozkazu odpor, ve kterém uvedete, že pohledávka byla řádně a všas zaplacena, k tomu doklad z banky o provedení platby a fakturu, ve které byly potřebné údaje. Každý normální (tedy i český) soud jim takovou žalobu musí smést se stolu, pokud na to zareagujete takto.A tím pádem ani nepřijde žádná exekuce, té vždycky bude předcházet nalézací řízení, o kterém se dozvíte, pokud si přebíráte poštu. A ten platební rozkaz musí být vždy doručen do vlastních rukou, jinak je zrušen. Pokud byste se řízení vyhýbal, může být vydán leda rozsudek pro uznání.
    Jen si dejte pozor na to, že ty ceny, co tam mají uvedené, jsou většinou BEZ DPH, tak jestli jim nechybí to DPH, podívejte se do faktury, jestli je to včetně toho. To by se zbylé částky pak domáhat mohli (asi 40 Kč).Pamatuju si, že někde v těch smluvních podmínkách mají napsané, že ceny jsou bez DPH, tak třeba to jim chybí.
    Zatím jsem se ale nikde nedočetla, že by CERD opravdu pohledávky vymáhal, ale co není, může být :-(.

  • 24. 11. 2012 12:41

    loe (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    neprodlene kontaktujte urad na ochranu osobnich udaju, ceskou obchodni inspekci s tim, ze na reklamaci nereaguji a s podezenim na podvod a zneuziti osobnich udaju.

  • 24. 11. 2012 19:32

    ZdeněkK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Nesmysl!!! Asi před čtvrt rokem jsem UOOU kontaktoval a dostalo se mi odpovědi, že jsem si měl přečíst Smluvní podmínky CERD. Ověřený podpis těm hajzlům z ranku p. Jehličky nedám. Stačí, že mají mé osobní údaje, číslo účtu, když jsem zaplatil za "Jednorázový výpis o bezdlužnosti ZDARMA". Chcete snat, aby Vám vybrakovali účet, když mají ověřený podpis?

  • 24. 11. 2012 19:56

    ZdeněkK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Já bych je žaloval na Živnostenském úřadu v Praze, který má jejich registraci, pokud už jim ji nezrušili. CERD už měl kontroly činností a účetnictví, tak už možná neexistuje. Od ŽÚ mi bylo sděleno, že emaily od CERD:
    "Vám zasílané e-maily by nicméně mohly naplňovat skutkovou podstatu správního deliktu dle ustanovení § 11 odst. 1 zákona č. 480/2004 Sb."

  • 6. 2. 2015 21:44

    zdenek1945@centrum.cz (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    http://www.hromadnezaloby.cz/detail-zaloby/32-centralni-registr-dluzniku-cerd


    >Dobrý den.
    >
    >Před týdnem jsem jim poslal převodem 200 Kč za online
    >potvrzení bezdlužnosti. Do dnešního dne mi ovšem nic
    >nepřišlo a na jejich stránkách stále svítí poznámka
    >neuhrazeno. 2x jsem využil možnosti použití formuláře -
    >reklamace platby, ale bez jakékoli reakce!
    >Nejvíce se obávám tohoto odstavce, který je na online
    >faktuře:
    >Poučení: V případě nedodržení data splatnosti Vám
    >budeme účtovat úrok z prodlení ve výši 0.05% za každý den
    >z prodlení. Nehrazené faktury s platbou 30-ti dní po
    >splatnosti jsou postoupeny k exekučnímu inkasu
    >společnosti CERD INKASO. Pohledávky se splatností 60 dní po
    >splatnosti jsou zaneseny do registru.
    >Do konce splatnosti zbývá 6 dní. To jim mám poslat
    >dalších 200 Kč, abych se vyhnul exekuci? A co když ani to
    >nebude stačit?
    >Prosím o radu.
    >
    >Děkuji

  • 28. 11. 2012 20:53

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Když se koukám na ty jejich stránky, tak ty všeobecné podmínky jsou podmínkami CERD System, nikoli CERD ČR s.r.o. nebo CERD Inkaso s.r.o., tak možná máte pravdu, že ta smlouva nemůže být uzavřena, když ten subjekt tady nemá právo podnikat. V českém obchodním rejstříku nejsou a měli by tam mít zapsanou organizační složku, pokud podnikají na území ČR.

  • 28. 11. 2012 21:10

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Teď jsem se ještě dívala na ty jejich úžasné stránky, kde uvádí zajímavý údaj - že CERD ČR s.r.o. je zplnomocněna společností CERD SYSTÉM s.r.o. - ta ovšem neexistuje. Zkusme tohle dát jako podnět na ČOI a živnostenský úřad.

  • 29. 11. 2012 11:13

    ZdeněkK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Přesně to je třeba dělat! Ne je nechat dál okrádat důvěřivé lidi...

  • 24. 11. 2012 9:44

    m1 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    já měl stejný problém asi před rokem. Zaslal jsem ji vyplněný formulář o zrušení účtu s dodejkou. Fakturu mi neposlali, tak jsem jim zaslal vyzývací dopis o zaslání faktury, také s dodejkou. Všechny tyto dopisy převzali a dodnes se neozvali. Když na tomto foru vidím stoupající diskuze od stále přibejvajících uživatelů, tak si myslím, že už je na místě, aby se s tím začali zabývat orgány činné v trestním řízení.

  • 24. 11. 2012 12:13

    rdaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Taky me nereaguji z toho jejich kontakniho formulare. To vypada ze uz neexistuji a jen preziva web, ktery umi vygenerovat je fakturu ale uz neni napojeny na nejaky ucetni system.

  • 24. 11. 2012 19:38

    ZdeněkK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Já jsem asi před čtvrt rokem na Jehličku z CERDu poslal kontrolu z Živnostenského úřadu, tak už má možná utrum. Také se připojte!!!

  • 24. 11. 2012 20:20

    rdaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Mozna napsat na hosting kde bezi stranky, at je zrusi, duvodu je urcite hodne. At se porad lide zbytecne neregistruji.

  • 28. 11. 2012 20:47

    Ivčaaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Bohužel podle obchodního a živnostenského rejstříku je tento subjekt stále aktivní :-(

  • 24. 11. 2012 19:43

    ZdeněkK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    O to už jsem se asi před čtvrt rokem pokusil na Státním zastupitelství pro Prahu 1-7 u Mgr. Toťové. Protože jsem byl sám, tak 220 Kč, které jsem poslal tomu hajzlovi není pro tuto instituci žádný peníz a zabývat se tím nebude. To asi ve stručnosti. Odkazy na adresy na instituce jsem dal na tuto diskuzi.

  • 22. 1. 2013 17:06

    marky1 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, mohu se zeptat, jestli vám už odpověděli, zda po Vás chtějí něco zaplatit. Mám totiž úplně stejný případ.

  • 23. 1. 2013 16:03

    honza265 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dělají mrtvého brouka... pokud nic nepřišlo, nic nedělejte.

  • 23. 1. 2013 18:02

    JUDr. (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >>>Dneska jsem jim poslala dopis s dodejkou, kde žádám,
    >>>aby mi sdělili, jestli chtějí ještě něco uhradit,
    >>>nebo
    >>>jestli je vše ukončeno, mailem jsem je upozorňovala
    >>>2x
    >>>nebo 3x. Je mi opravdu divné, že lidi dostali fakturu
    >>>k tomu, aby byl účet ukončen, ale mně žádná nepřišla,
    >>>a to mám účet zrušený cca 2 měsíce, resp. po tu dobu
    >>>se nemůžu přihlásit. Žádná faktura, mail ani dopis.
    >>>Aspoň mám důkaz, že jsem je vyzvala, kdyby mi
    >>>nechtěli
    >>>napařit nějaký úrok z prodlení apod. Uvidíme, jestli
    >>>někdo zareaguje.
    >>>
    >>Dobrý den, mohu se zeptat, jestli vám už odpověděli,
    >>zda po Vás chtějí něco zaplatit. Mám totiž úplně
    >>stejný
    >>případ.
    >
    >Dělají mrtvého brouka... pokud nic nepřišlo, nic
    >nedělejte.

  • 18. 2. 2013 20:21

    René (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, po nechtěném kliknutí na "objednat" u služby MOJE ZAVAZKY A BONITA (na http://www.centralniregistrdluzniku.cz) se automaticky vyplnila faktutra na 2000 Kč a okamžitě přišla mailem. Nevíte někdo, zda takováto objednávka/faktura (tj. bez podpisu smlouvy, bez jakéhokoliv potvrzování) může vůbec být závazná? Stalo se někomu, že by po ignorování takovéto faktury po vás peníze vymáhali? Děkuji, René

  • 19. 2. 2013 9:06

    jan janda (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    je to obycejny podvod viz. : http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=673018
    veskere informace uvedene na strance jsou lzive... nejedna se o zadny registr. na webu je dostupno mnoho prohlaseni bank, financnich uradu k tomu, ze s timto radoby registrem nespolupracuji. take jsem se bohuzel registroval, nicmene nic jim neoverim, nic si u nich nehodlam objednavat a kaslu na ne. uz to bude rok. radil jsem se i s pravnikem a bylo mi doporuceno na ne prozatim kaslat... ovsem vy v pripade objednavky netusim... poradte se s pravnikem. nejsem si jist, ale mozna mate pravo od online objednavky odstoupit do 14ti dnu od podani... pisemnou formou samozrejme s dodejkou

  • 19. 2. 2013 9:10

    jan janda (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    zde prohlaseni: https://www.csobleasing.cz/admin/upload/fck/file/prohlaseni_llcb_cbcb_20_8_2010.pdf

  • 19. 2. 2013 11:13

    René (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Děkuji, za informace. V našem případě jsme taky účet neověřovali, onu smlouvu (ani nic jiného) nepodepisovali a objednávku nepotvrzovali. Jen došlo k nechtěnému kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich klientského mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29 dní po splatnosti. Nechci podvodníkům dávat vlastnoruční podpis.

  • 5. 4. 2013 10:37

    Verito (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě rušila přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky podívala a fa tam stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
    Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy, jako je exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.

  • 16. 4. 2013 12:11

    LP (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    již jsem sem několikrát psala, abych varovala před touto službou.
    Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance, jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam každý rok naskakovat další faktura a tím se bude zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam nastavená automaticky a podud nemáte zaplacenou fakturu, tak ji nelze vypnout.
    Je to celé jeden veliký podvod.

  • 16. 4. 2013 13:36

    LP (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >>
    >>>Děkuji, za informace. V našem případě jsme taky účet
    >>>neověřovali, onu smlouvu (ani nic jiného)
    >>>nepodepisovali a objednávku nepotvrzovali. Jen došlo
    >>>k nechtěnému
    >>>kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí
    >>>nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich
    >>>klientského
    >>>mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách
    >>>od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29
    >>>dní
    >>>po splatnosti. Nechci podvodníkům dávat vlastnoruční
    >>>podpis.
    >>
    >>Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem
    >>odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou
    >>dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu
    >>vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě
    >>rušila
    >>přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez
    >>úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky podívala
    >>a fa tam
    >>stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
    >>Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto
    >>fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy,
    >>jako je
    >>exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
    >
    >Dobrý den,
    >již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
    >touto službou.
    >Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
    >jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
    >vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
    >obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
    >každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
    >zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam
    >nastavená automaticky a pokud nemáte zaplacenou fakturu,
    >tak ji nelze vypnout.
    >Je to celé jeden veliký podvod.

  • 16. 4. 2013 14:12

    RK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dostal jsem tip na Dtest, jejich zákaznická linka prý dokáže dobře poradit a s CERDem již mají zkušenosti. Takže to zkusíme tam. Ostatně čím více různých stížností se bude psát na instituce typu ČOI, ÚOOÚ, Dtest, státního zastupitelství, tím větší šance, že tento podvod bude někdo prověřovat a řešit.

  • 18. 4. 2013 22:26

    Ivkkaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    a nemáte tip na to, co dělat, když mi žádnou fakturu nevystavili? Poslala jsem jim formulář se zrušením, asi po třech týdnech ( a 3 upomínkách mi účet blokli)? Mám nějakou fakturu očekávat dodatečně.
    Děkuju.


    >>
    >>>Děkuji, za informace. V našem případě jsme taky účet
    >>>neověřovali, onu smlouvu (ani nic jiného)
    >>>nepodepisovali a objednávku nepotvrzovali. Jen došlo
    >>>k nechtěnému
    >>>kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí
    >>>nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich
    >>>klientského
    >>>mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách
    >>>od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29
    >>>dní
    >>>po splatnosti. Nechci podvodníkům dávat vlastnoruční
    >>>podpis.
    >>
    >>Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem
    >>odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou
    >>dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu
    >>vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě
    >>rušila
    >>přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez
    >>úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky podívala
    >>a fa tam
    >>stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
    >>Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto
    >>fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy,
    >>jako je
    >>exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
    >
    >Dobrý den,
    >již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
    >touto službou.
    >Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
    >jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
    >vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
    >obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
    >každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
    >zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam
    >nastavená automaticky a podud nemáte zaplacenou fakturu,
    >tak ji nelze vypnout.
    >Je to celé jeden veliký podvod.

  • 19. 4. 2013 6:21

    LP (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Vy jste si žádnou placenou službu neobjednala? Pokud ne, tak vám
    žádnou fakturu vystavovat nebudou.Fakturu neposílají, jen
    je zobrazena ve složce po přihlášení na vašem účtu. Také by o jejím vystavení měli informovat emailem.

    >Dobrý den,
    >a nemáte tip na to, co dělat, když mi žádnou fakturu
    >nevystavili? Poslala jsem jim formulář se zrušením, asi
    >po třech týdnech ( a 3 upomínkách mi účet blokli)? Mám
    >nějakou fakturu očekávat dodatečně.

    >>>>Jen došlo k nechtěnému
    >>>>kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí
    >>>>nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich
    >>>>klientského
    >>>>mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách
    >>>>od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29
    >>>>dní
    >>>>po splatnosti. >>>
    >>>Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem
    >>>odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou
    >>>dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu
    >>>vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě
    >>>rušila
    >>>přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez
    >>>úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky
    >>>podívala
    >>>a fa tam
    >>>stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
    >>>Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto
    >>>fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy,
    >>>jako je
    >>>exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
    >>
    >>Dobrý den,
    >>již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
    >>touto službou.
    >>Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
    >>jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
    >>vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
    >>obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
    >>každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
    >>zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je
    >>tam
    >>nastavená automaticky a podud nemáte zaplacenou
    >>fakturu,
    >>tak ji nelze vypnout.
    >>Je to celé jeden veliký podvod.

  • 19. 4. 2013 11:06

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD TEL ČÍSLO
    INFORMOVAL JSEM SE NA RŮZNÝCH INSTITUCÍCH.NEMŮŽOU PROVÁDĚT EXEKUCE.NENÍ TO TAK JEDNODUCHÉ.NIC JIM NEPLAŤTE A HLAVĚ NEZASÍLAT OVĚŘENÝ PODPIS.JE TO PAK JAKO VAŠE PLNÁ MOC. VYBEROU VÁM ÚČET.TOTO JE TEL NA JEJICH RECEPCI ALE MOC VÁM NEPOMŮŽOU 222 364 865.

  • 20. 4. 2013 20:58

    Taltia (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    bezplatně jsem se u této společnosti registrovala. Pozdě jsem zjistila, jak to s ní je. Tady se hodně píše o tom, že spousta z Vás omylem objednali nějakou službu. Jak se to prosím stalo? Jde mi o to, jestli jsem si registrací nějakou automaticky neobjenala aniž bych o tom věděla. Předpokládám, že kdybych si něco objednala, přišla by mi e-mailem zpráva či by se mi na jejich stránkách objevilo, že jsem si něco objednala. Nemám v plánu jim posílat nějaké ověřené podpisy. Pokud neautorizuji svůj účet nebudu za nějaké prodlení muset platit? Nevíte někdo, jak jinak u nich zrušit účet, abych nemusela posílat ověřený podpis?
    Děkuji za odpověď.

  • 21. 4. 2013 6:42

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    dobrý den.
    to jak zrušit jinak účet fakt netuším. já to zkouším písemně.
    na jejich stránkách v sekci moje osobní údaje je dole kolonka vygenerovat žádost na odstoupení.
    když ale na tento odkaz kliknete pošle vás to někam kde nic takového není.mám za to že tvůrci těchto stránek neměli nikdy v plánu někomu rušit účet. mají vaše osobní údaje a to je to co chtěli.

  • 21. 4. 2013 15:08

    Ivkkaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    když jsem to rušila, dělala jsem to přes tu jejich vygenerovanou žádost, vygenerovala se mi asi na druhý pokus, vytiskla jsem ji, podepsala, ověřila podpis a poslala (a nemějte strach, není to nic jako plná moc, nemá to žádné takové znaky, opravdu je to žádost o zrušení). Cca do měsíce nebo 3 týdnů mi to zrušili, nikdo se neozval. Protože jsem po dvou týdnech stále mohla do systému, párkrát jsem je upozornila mailem a pár dnů na to jsem se už nemohla přihlásit s tím, že účet neexistuje. Dlouho otravujte a snad to vyjde :-)

  • 21. 4. 2013 17:18

    Luci W (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, může se zeptat kdy jste to rušila v tomto roce nebo dříve a jak je to již dlouho? Mě se nechce na cokoliv kliknout, aby to nebylo placené atd. Díky Lucie

  • 21. 4. 2013 20:36

    Ivkkaaa (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, rušila jsem to na konci srpna loňského roku. Žádná faktura se mi nikdy nevygenerovala, nechtěli po mně žádný poplatek, nic...a to jsem je ještě s dodejkou vyzývala, že jestli tam mám jakýkoli závazek, ať mi napíšou. Neozval se nikdo, ale účet smazali někdy v září.

  • 27. 8. 2013 21:05

    Niikiita (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, chci zrušit účet, nemohu ten formulář vygenerovat. Zaplatila jsem faktura ale s chybným VS, na nic nereagují? neporadíte??

  • 26. 3. 2014 15:58

    Lenie (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >Dobrý den,
    >bezplatně jsem se u této společnosti registrovala.
    >Pozdě jsem zjistila, jak to s ní je. Tady se hodně píše o
    >tom, že spousta z Vás omylem objednali nějakou službu.
    >Jak se to prosím stalo? Jde mi o to, jestli jsem si
    >registrací nějakou automaticky neobjenala aniž bych o
    >tom věděla. Předpokládám, že kdybych si něco objednala,
    >přišla by mi e-mailem zpráva či by se mi na jejich
    >stránkách objevilo, že jsem si něco objednala. Nemám v
    >plánu jim posílat nějaké ověřené podpisy. Pokud
    >neautorizuji svůj účet nebudu za nějaké prodlení muset platit?
    >Nevíte někdo, jak jinak u nich zrušit účet, abych
    >nemusela posílat ověřený podpis?
    >Děkuji za odpověď.
    >
    >Dobrý den, stalo se mi to samé. Mohu Vás poprosit o nějaké info, je zatím vše v pořádku nebo jste již něco musela platit ? Velice děkuji za odpověď.

  • 26. 3. 2014 21:36

    vita80 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >>Dobrý den,
    >>bezplatně jsem se u této společnosti registrovala.
    >>Pozdě jsem zjistila, jak to s ní je. Tady se hodně
    >>píše o
    >>tom, že spousta z Vás omylem objednali nějakou
    >>službu.
    >>Jak se to prosím stalo? Jde mi o to, jestli jsem si
    >>registrací nějakou automaticky neobjenala aniž bych o
    >>tom věděla. Předpokládám, že kdybych si něco
    >>objednala,
    >>přišla by mi e-mailem zpráva či by se mi na jejich
    >>stránkách objevilo, že jsem si něco objednala. Nemám
    >>v
    >>plánu jim posílat nějaké ověřené podpisy. Pokud
    >>neautorizuji svůj účet nebudu za nějaké prodlení muset
    >>platit?
    >>Nevíte někdo, jak jinak u nich zrušit účet, abych
    >>nemusela posílat ověřený podpis?
    >>Děkuji za odpověď.
    >>
    >>Dobrý den, stalo se mi to samé. Mohu Vás poprosit o
    >>nějaké info, je zatím vše v pořádku nebo jste již něco
    >musela platit ? Velice děkuji za odpověď.

  • 26. 3. 2014 21:48

    vita80 (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Pokud se zaregistrujete, nic se neděje. Hlavně jim neposílejte žádné peníze. Je to podvodná firma se sídlem v Oregonu (USA). Využívá podvodných dezinformací a vyhrožuje exekucemi. Státem uznávané společnosti se k této vyjadřují jako o podvodné firmě, která nemá žádnou spojitost s firmami působícími v ČR pod Ministerstvy vnitra, spravedlnosti. Před touto firmou varuje i Česká exekutorská komora. Pošlete peníze na zrušení registrace a chtějí další peníze pod hrozbou exekuce, likvidace, apod. Zaregistroval jsem imaginární osobu a poslali mně údaje, že osoba je v registru dlužníků. Ale taková osoba neexistuje. Teď chodí na imaginární email výhružné dopisy (cca 3 roky) že exekuce začala, ať osoba okamžitě zaplatí. Dotazem na exekutorskou komoru jsem zjistil, že žádná exekuce na takovou osobu nikdy neproběhla a neprobíhá. Nevěřte podvodníkům! Pokud chcete zjistit, jak na tom jste s resty, běžte do jakékoliv banky a zažádejte si o úvěr, pokud vám ho nedají, máte záznam v nějakém registru. A nic neplatíte a nikdo vám nebude vyhrožovat. Ale to přece musíte vědět sami, že někde dlužíte.

  • 16. 4. 2013 18:51

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    DOBRÝ DEN.
    MÁM BOHUŽEL TUTO ZKUŠENOST TAKÉ.
    JSEM 120 DNÍ PO ZPLATNOSTI FAKTURY. NEMÁM TUCHA CO SE BUDE DÍT.

  • 19. 4. 2013 6:25

    LP (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >DOBRÝ DEN.
    >MÁM BOHUŽEL TUTO ZKUŠENOST TAKÉ.
    >JSEM 120 DNÍ PO ZPLATNOSTI FAKTURY. NEMÁM TUCHA CO SE
    >BUDE DÍT.
    Dobrý den,
    >již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
    >touto službou.
    >Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
    >jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
    >vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
    >obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
    >každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
    >zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam
    >nastavená automaticky a pokud nemáte zaplacenou fakturu,
    >tak ji nelze vypnout.
    >Je to celé jeden veliký podvod.

  • 19. 4. 2013 11:53

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    DOBRÝ DEN.
    DĚKUJI ZA RADU ALE NEMÁM VŮBEC CHUŤ NĚCO JIM PLATIT ZA SLUŽBU KTEROU VLASTNĚ ANI NEMÁM PROTOŽE TA BY MOŽNÁ ZAČALA FUNGOVAT AŽ PO ZAPLACENÍ A CO JE NEJHORŠÍ CHTĚJÍ NOTÁŘSKY OVĚŘENÝ PODPIS A TO OPRAVDU ODMÍTÁM.
    ZASLAL JSEM JIM ŽÁDOST O ZRUŠENÍ ÚČTU A ZRUŠENÍ VŠECH SLUŽEB PÍSEMNĚ. INFORMOVAL JSEM O TÉTO NEŠŤASTNÉ SITUACI RŮZNÉ INSTITUCE A ÚŘADY. BYL JSEM UJIŠTĚN ŽE NEMÁM V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ DOKONČOVAT REGISTRACI A NIC JIM PLATIT.
    CERD INKASO KTERÝM VYHROŽUJÍ NEMŮŽE PROVÁDĚT EXEKUČNÍ VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK.NEJSOU EXEKUTOŘI A POKUD TOTO OZNAČENÍ POUŽÍVAJÍ TAK JE TO PROTIZÁKONNÉ.

  • 19. 4. 2013 12:15

    LP (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    já už jsem u nich dlouiho a účet ověřený nemám. Také jsem jim zaslala žádost o zrušení, ale zůstalo to bez reakce a pořád mně tam nabíhaly faktury na základě automatického prodloužení služby (bez mého přičinění). A to automatické prodloužení (neboli po jejich-
    automatická obnova objednávky) jde vypnout jen po úhradě faktury.Nechtěla jsem, aby mně tam každý rok nabíhala další faktura.

  • 19. 4. 2013 12:25

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    DOBRÝ DEN.
    DĚKUJI ZA INFO. OPRAVDU JIM ALE NIC NEZAPLATÍM ANI JIM NEPOŠLU PODPIS.

  • 19. 4. 2013 12:59

    LP (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    já Vám neradím jestli by jste měl nebo neměl zaplatit. Jen říkám návod, jak zamezit tomu, aby se u nich člověku kupily vystavené, nezaplacené faktury. Neberte to ve zlém, ale po mé čtyřleté zkušenosti s touto společností jsem zjistila, že jiným způsobem se od nich nedostanu. Ve svých obchodních podmínkách mají psané, že zrušit u nich službu lze, jen když máte veškeré svoje závazky k nim uhrazené. Přeji Vám, aby se Vám povedlo od nich odstřihnout.

  • 19. 4. 2013 20:18

    KZ (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Bohužel se nijak na toho "jakoby" šmejda J*hličků nedostanete! Státní zastupitelství Prahy 1 - 4 ( Mgr. Toťová) chce oficiální trestní oznámení a pokud ten hajz* nepřekročí hranici 5000 Kč, je to jen přestupek a soud to řešit nebude. Takové jsou u nás zákony!
    To je Havl*v samet a Kaluso*a amnestie. STÁT ČR JE KLUMP, včetně současné garnitury, u které se nikdo ničeho nedomůže a hajzlové mají pré!
    Máte smůlu... Chce to ne "sametovou" (sametový podvod), ale opravdovou revoluci a vymýtit tyhle šmejd*. JINAK BUDEME ŽÍT VE STRACHU JEDEN ZE DRUHÉHO!!!
    PODPIS MU NEPOSÍLEJTE...

  • 20. 4. 2013 6:35

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    dobrý den.
    chci se jen zeptat vy jste jim podpis poslala. mám totiž pocit že registrace bez podpisu tech jejich sraček je neplatná.

  • 18. 8. 2014 17:26

    spocky (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    dobrý den...myslte že když tam nic nepošlu a nic neoveřím tak je to neplatné, změnila jsem i udaje...je tam jen jmeno a datum narození tak snad to nemohou nejak zneužít...

  • 19. 4. 2013 20:27

    Pidla (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    V TOMHLE BORDELSTÁTU BUDE TŘEBA VZÍT SPARAVEDLNOST DO VLASTNÍCH RUKOU. PAK SE SNAD POLUCISTI A KONČÍCÍ VLÁDA CHYTNOU ZA RYPÁK a začne se něco s CERDem a jinými lu-piči dít.
    Ne-moc státní a výkonná je v troskách. Co tedy chceme? PRÁVNÍ STÁT? Od koho?

  • 19. 4. 2013 20:33

    Pidla (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Víte, kolik přisluhovačů CERD je po celé republice? Otevřete vyhledávač a nebudete se stačit divit, kolik "advokátů" jsou "vymáhači".
    Až k Vám přijde "jejich" exekutor CERD, vpalte mu kuli do palice!!!!!!!!!!!!

  • 20. 4. 2013 21:16

    Taltia (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    také jsem naletěla. Rozhodně nemám v plánu provádět ověřování účtu. Doufám, že mi za to nehrozí nějaké poplatky. Nevíte jakým způsobem zrušit účet aniž bych musela posílat ověřený podpis? Děkuji za odpověď.

  • 20. 4. 2013 21:27

    Taltia (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >Dobrý den,
    >také jsem naletěla. Rozhodně nemám v plánu provádět
    >ověřování účtu. Doufám, že mi za to nehrozí nějaké
    >poplatky. Nevíte jakým způsobem zrušit účet aniž bych
    >musela posílat ověřený podpis? Děkuji za odpověď.

  • 21. 4. 2013 6:52

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    DOBRÝ DEN.
    ZKOUŠÍM TO PÍSEMNĚ. ALE NEODPOVÍDAJÍ. PODLE MNE NA VYMÁHÁNÍ NEMAJÍ NÁROK. TATO SPOLEČNOST JE UŽ DOST ZNÁMÁ JAKO NESERIÓZNÍ. TAK POČÍTÁM ŽE ŽÁDNÝ SOUDCE NEPŘISTOUPÍ K NĚJAKÉMU EXEKUČNÍMU ŘÍZENÍ. PÁR REPORTÁŽÍ O CERD PROBĚHLO I V TV. MOJE REGISTRACE NEBYLA DOKONČENA A TAK PODLE JEJICH SMLUVNÍCH PODMÍNEK NEMOHU ANI VYUŽÍVAT OBJEDNANOU SLUŽBU MOJE ZÁVAZKY. PROTO ZE ZÁKONA NEJSEM POVINEN ZA SLUŽBU KTERÁ MI NEBYLA POSKYTNUTA A KTEROU JSEM NEVYUŽIL COKOLIV PLATIT. ZA ZRUŠENÍ REGISTRACE KTEROU JSEM NEDOKONČIL NEMOHOU NÁROKOVAT ŽÁDNÉ POPLATKY ANI SANKCE. MIMOCHODEM NA POTVRZENÍ MÉ OBJEDNÁVKY SE MNE NIKDO NETÁZAL I KDYŽ K TOMU MĚLI VŠECHNY MOŽNOSTI E-MAIL,TEL.,ADRESU.

  • 21. 4. 2013 8:32

    Taltia (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    když se Vás na potvrzení objednávky nikdo nedotazoval, jak jste zjistil, že jste jí udělal?
    Děkuji za odpověď.


    >DOBRÝ DEN.
    >ZKOUŠÍM TO PÍSEMNĚ. ALE NEODPOVÍDAJÍ. PODLE MNE NA
    >VYMÁHÁNÍ NEMAJÍ NÁROK. TATO SPOLEČNOST JE UŽ DOST ZNÁMÁ
    >JAKO NESERIÓZNÍ. TAK POČÍTÁM ŽE ŽÁDNÝ SOUDCE
    >NEPŘISTOUPÍ K NĚJAKÉMU EXEKUČNÍMU ŘÍZENÍ. PÁR REPORTÁŽÍ O CERD
    >PROBĚHLO I V TV. MOJE REGISTRACE NEBYLA DOKONČENA A TAK
    >PODLE JEJICH SMLUVNÍCH PODMÍNEK NEMOHU ANI VYUŽÍVAT
    >OBJEDNANOU SLUŽBU MOJE ZÁVAZKY. PROTO ZE ZÁKONA NEJSEM
    >POVINEN ZA SLUŽBU KTERÁ MI NEBYLA POSKYTNUTA A KTEROU
    >JSEM NEVYUŽIL COKOLIV PLATIT. ZA ZRUŠENÍ REGISTRACE
    >KTEROU JSEM NEDOKONČIL NEMOHOU NÁROKOVAT ŽÁDNÉ POPLATKY
    >ANI SANKCE. MIMOCHODEM NA POTVRZENÍ MÉ OBJEDNÁVKY SE
    >MNE NIKDO NETÁZAL I KDYŽ K TOMU MĚLI VŠECHNY MOŽNOSTI
    >E-MAIL,TEL.,ADRESU.

  • 21. 4. 2013 14:33

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    na účtu jsem měl informaci že nám vystavenou fakturu 120 dní po splatnosti. všimli byste si.

  • 21. 4. 2013 17:14

    Luci W (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    A měl jste něco v kolonce moje objednávky, faktury co je ve sloupci vlevo a skutečně jste si vědomě něco objednal? Díky za info Lucie.

  • 23. 5. 2013 15:00

    jan janda (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobry den vsem, nedalo mi to a zavolal jsem na poradnu dtest. informace pro vsechny - pokud jste nezaplatili a nevyuzivate zadnou jejich sluzbu, tak jakakoli radoby smlouva cerdu neni platna. Neobjednavat, nepodepisovat a nic neplatit. Overeny podpis po vas nemaji zadne pravo vyzadovat. Pokud se najde x lidi s jakoukoli skodou, je mozne podat hromadne trestni oznameni a skoda se bude scitat. Pres onech 5000 se to dostane snadno. dtest s o nich vi. Budu v boji se smejdy pokracovat.

  • 23. 5. 2013 20:57

    ZdeněkK (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Přesně tak. Ačkoliv jsem o Dtestu nevěděl při vydírání mé osoby p. Jehličkou, byť jen kdysi o 200 Kč, psal jsem na tuto stránku totéž. Je třeba podat hromadnou žalobu, aby se z "podnikání" a vydírání nad 5 tisíc stal trestný čin a CERD končí!

  • 23. 5. 2013 21:26

    jan nejan (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi receno, ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy dochazi platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji pravo zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K tomu, ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani spotrebitele atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit. Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a nic neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.

  • 23. 5. 2013 22:24

    petrH (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho
    >webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi receno,
    >ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je
    >vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy dochazi
    >platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji pravo
    >zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K tomu,
    >ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na
    >webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani spotrebitele
    >atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit.
    >Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a nic
    >neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.

  • 23. 5. 2013 22:28

    petrH (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Já jsem podpis neověřoval, ale bohužel zaplatil na 5 let -1000,-kč.
    Teď se mi podařilo zrušit na jejich webu "automatické obnovení objednávek"Tak jsem zvědav, co se bude dít dál.

  • 23. 5. 2013 22:38

    jan nejan (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    zitra s nimi budu mluvit - s poradci dtestu. zminim vas pripad a dam vedet. jinak ti vsivaci na 5 let chteji 2000.- jakou sluzbu jste platil?

  • 24. 5. 2013 14:13

    kris (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >>>jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho
    >>>webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi
    >>>receno,
    >>>ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je
    >>>vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy
    >>>dochazi
    >>>platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji
    >>>pravo
    >>>zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K
    >>>tomu,
    >>>ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na
    >>>webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani
    >>>spotrebitele
    >>>atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit.
    >>>Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a
    >>>nic
    >>>neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.
    >>
    >>Já jsem podpis neověřoval, ale bohužel zaplatil na 5
    >>let -1000,-kč.
    >>Teď se mi podařilo zrušit na jejich webu "automatické
    >>obnovení objednávek"Tak jsem zvědav, co se bude dít
    >>dál.
    >
    >zitra s nimi budu mluvit - s poradci dtestu. zminim
    >vas pripad a dam vedet. jinak ti vsivaci na 5 let chteji
    >2000.- jakou sluzbu jste platil? Mohu se zeptat jestli ste se pokoušel zrušit registraci a službu tím jejich formulářem?

  • 21. 8. 2013 14:44

    Makys (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    >>>>jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho
    >>>>webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi
    >>>>receno,
    >>>>ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je
    >>>>vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy
    >>>>dochazi
    >>>>platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji
    >>>>pravo
    >>>>zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K
    >>>>tomu,
    >>>>ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na
    >>>>webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani
    >>>>spotrebitele
    >>>>atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit.
    >>>>Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a
    >>>>nic
    >>>>neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.
    >>>
    >>>Já jsem podpis neověřoval, ale bohužel zaplatil na 5
    >>>let -1000,-kč.
    >>>Teď se mi podařilo zrušit na jejich webu "automatické
    >>>obnovení objednávek"Tak jsem zvědav, co se bude dít
    >>>dál.
    >>
    >>zitra s nimi budu mluvit - s poradci dtestu. zminim
    >>vas pripad a dam vedet. jinak ti vsivaci na 5 let
    >>chteji
    >>2000.- jakou sluzbu jste platil?
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> Mohu se zeptat jestli ste
    >>se pokoušel zrušit registraci a službu tím jejich
    >formulářem?

  • 21. 8. 2013 14:58

    Makys (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Zdravím Vás, chtěla bych se zeptat, jak dopadlo Vaše jednání se zástupcem dTestu. Bohužel také patřím k těm co naletěli.... a každá informace bude pro mě důležitá, díky.

  • 27. 8. 2013 21:13

    Niikiita (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den, je něco nového-já neověřila účet, ale fakturu zaplatila, ale s chybným VS, takže se fa jeví jako nezaplacená, poradíte co dál???

  • 27. 8. 2013 21:30

    jan nejan (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    napistee mi na kill.bil@seznam.cz

  • 27. 8. 2013 22:45

    IDIOT (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    NASRAT. NEUDĚLÁ NIC. JE TO UVÁDĚNÍ V OMYL. ( TRESTNÝ ČIN )
    JEJICH REGISTR JE NĚCO CO NIKDO NEBERE V POTAZ. NASRAT NASRAT NASRAT.

  • 14. 9. 2014 13:44

    petrask. (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Dobrý den,
    můžu se zeptat, jak to dále pokračovalo? JSem ve stejné situaci.. Děkuji

  • 14. 9. 2014 18:21

    P (neregistrovaný)

    Re: CERD - máte někdo zkušenost?
    Zkuste je kontaktovat, ale jsou k nedostupní telefonicky, i emailem. Jejich služby neodpovídají jejich reklamě. Nedoporučuji tuto službu. Doporučuji zdarma vyzkoušet insolvenční rejstřík justice.cz, nebo výpis z exekučního rejstříku https://live.ceecr.cz/ - to stojí asi 60 kč. Dále je možné si nechat zaslat výpis z bankovního a nebankovního registru klientských informací - http://www.cbcb.cz/, nebo solus - https://www.solus.cz/cs (zpoplatněno).

    >>
    >>Dobrý den, je něco nového-já neověřila účet, ale
    >>fakturu zaplatila, ale s chybným VS, takže se fa jeví
    >>jako
    >>nezaplacená, poradíte co dál???
    >
    >Dobrý den,
    >můžu se zeptat, jak to dále pokračovalo? JSem ve
    >stejné situaci.. Děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).