Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den.
Já i Vy jsme byli podvedeni firmou CERD, jejíž tělo je v USA a chapadla té chobotnice jsou po celém světě. Nenechme se okrádat, ale je třeba žalovat Jehličku jako jednotlivci, aby celková částka vydřená z nás, jako celku byla větší, než 5 tisíc Kč a tím šlo o trestný čin. Pište svá podání na níže uvedené adresy. Jinak si můžeme jen stěžovat...:
Náměstkyně Obvodního státního zastupitelství
Mgr. Marie Toťová
OSZ Praha 1
podatelna@osz.pha1.justice.cz
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 1
ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI
Odbor živnostenský
Oddělení kontrolně správní
Jindrich.Stary@praha1.cz
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen. Účet mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších dvou mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i s tím, že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla žádná faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS, prostě nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic nedlužím. Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký platební rozkaz nebo tak něco?
Děkuju!
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den, ten formulář s ověřeným podpisem je nutné poslat s dodejkou a případně i mít kópii. Pokud poplatek po Vás nechtějí, nic neplaťte. Hlavně, že máte zrušen účet.
Mě se to ještě nepovedlo. :-( Ten jejich registr je podvod! Ten kdo za tím stojí má peníze z poplatků a to ho živí.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>>Dobrý den,
>>já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to
>>ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o
>>to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten
>>ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen.
>>Účet
>>mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších
>>dvou
>>mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s
>>odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i s
>>tím,
>>že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále
>>neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla
>>žádná
>>faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim
>>neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten
>>poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS,
>>prostě
>>nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim
>>ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich
>>nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic
>>nedlužím.
>>Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
>>Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký
>>platební rozkaz nebo tak něco?
>>Děkuju!
>
>Dobrý den, ten formulář s ověřeným podpisem je nutné
>poslat s dodejkou a případně i mít kópii. Pokud
>poplatek po Vás nechtějí, nic neplaťte. Hlavně, že máte
>zrušen účet.
>Mě se to ještě nepovedlo. :-( Ten jejich registr je
>podvod! Ten kdo za tím stojí má peníze z poplatků a to
>ho živí. Lakra: Mě to asi po měsíci taky zrušili, tedy alespon doufám když se nemohu přihlásit. A Vy jste ten formulář pro ukončení poslala nebo ne, že Vám to ještě nezrušili?
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>Dobrý den,
>já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to
>ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o
>to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten
>ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen. Účet
>mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších dvou
>mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s
>odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i s tím,
>že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále
>neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla žádná
>faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim
>neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten
>poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS, prostě
>nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim
>ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich
>nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic nedlužím.
>Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
>Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký
>platební rozkaz nebo tak něco? Ivčaaa: Mohu se zeptat,jestli Vám to ukončení potvrdili písemn, nebo se prostě najednou už nemůžete přihlásit. Já se už taky nemohu přihlásit, bohužel mi nic písemně nepotvrdili.
>Děkuju!
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Taky jsem se zaregistrovaný ale nic jsem neověřoval a chtěl bych to zrušit. Ověřený dopis se mě posílat nechce, přijde mě to dost divné.
Když tak můj email: rdaa@email.cz
>>>Dobrý den,
>>>já se na CERD zaregistrovala asi před 2 lety, ale to
>>>ověření jsem jim neposlala .Před pár měsíci jsem se o
>>>to zase začala zajímat. Nakonec jsem jim poslala ten
>>>ověřený formulář s podpisem, který jim byl doručen.
>>>Účet
>>>mi zrušili cca za 3 týdny od odeslání, po dalších
>>>dvou
>>>mailech přes ten jejich kontaktní formulář i s
>>>odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů...i
>>>s
>>>tím,
>>>že se obrátím na UOOÚ. Účet mi byl zrušen a je stále
>>>neaktivní. Problém ale vidím v tom, že mi nepřišla
>>>žádná
>>>faktura za zrušení účtu. Může to být tím, že jsem jim
>>>neposlala to ověření účtu? Klidně bych jim ten
>>>poplatek poslala, ale nikde není číslo účtu ani VS,
>>>prostě
>>>nic. Žádný mail mně od nich nepřišel, a to jsem jim
>>>ještě poslala mail, ať mi napíšou, jestli mám u nich
>>>nějaké závazky nebo ať mi napšíou, že jim nic
>>>nedlužím.
>>>Mail byl taky doručen, odpověď žádná.
>>>Máte s tím někdo zkušenost? Mám od nich čekat nějaký
>>>platební rozkaz nebo tak něco?
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Ivčaaa: Mohu se
>>>zeptat,jestli Vám to ukončení potvrdili písemn, nebo
>>>se
>>prostě najednou už nemůžete přihlásit. Já se už taky
>>nemohu přihlásit, bohužel mi nic písemně nepotvrdili.
>>>Děkuju!
>
>
>
>Najednou jsem se nemohla přihlásit. Z CERDu nikdo
>nikdy nijak nereagoval. Pro jistotu jsem si nechala podací
>lístek i kopii formuláře o zrušení účtu, i ten mail,
>který jsem jim poslala následně.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dneska jsem jim poslala dopis s dodejkou, kde žádám, aby mi sdělili, jestli chtějí ještě něco uhradit, nebo jestli je vše ukončeno, mailem jsem je upozorňovala 2x nebo 3x. Je mi opravdu divné, že lidi dostali fakturu k tomu, aby byl účet ukončen, ale mně žádná nepřišla, a to mám účet zrušený cca 2 měsíce, resp. po tu dobu se nemůžu přihlásit. Žádná faktura, mail ani dopis. Aspoň mám důkaz, že jsem je vyzvala, kdyby mi nechtěli napařit nějaký úrok z prodlení apod. Uvidíme, jestli někdo zareaguje.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den.
Před týdnem jsem jim poslal převodem 200 Kč za online potvrzení bezdlužnosti. Do dnešního dne mi ovšem nic nepřišlo a na jejich stránkách stále svítí poznámka neuhrazeno. 2x jsem využil možnosti použití formuláře - reklamace platby, ale bez jakékoli reakce!
Nejvíce se obávám tohoto odstavce, který je na online faktuře:
Poučení: V případě nedodržení data splatnosti Vám budeme účtovat úrok z prodlení ve výši 0.05% za každý den z prodlení. Nehrazené faktury s platbou 30-ti dní po splatnosti jsou postoupeny k exekučnímu inkasu společnosti CERD INKASO. Pohledávky se splatností 60 dní po splatnosti jsou zaneseny do registru.
Do konce splatnosti zbývá 6 dní. To jim mám poslat dalších 200 Kč, abych se vyhnul exekuci? A co když ani to nebude stačit?
Prosím o radu.
Děkuji
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Máte doklad od provedení té platby? Se správným VS, KS a všemi údaji, co chtěli? Pokud ano, tak se nemáte čeho bát. CERD sice pohledávku může postoupit komusi a ten nechat vydat platební rozkaz (nevzpomínám si, že by spory měl řešit rozhodčí soud), který Vám od soudu přijde. Pokud by to nastalo, podáte proti takovému rozkazu odpor, ve kterém uvedete, že pohledávka byla řádně a všas zaplacena, k tomu doklad z banky o provedení platby a fakturu, ve které byly potřebné údaje. Každý normální (tedy i český) soud jim takovou žalobu musí smést se stolu, pokud na to zareagujete takto.A tím pádem ani nepřijde žádná exekuce, té vždycky bude předcházet nalézací řízení, o kterém se dozvíte, pokud si přebíráte poštu. A ten platební rozkaz musí být vždy doručen do vlastních rukou, jinak je zrušen. Pokud byste se řízení vyhýbal, může být vydán leda rozsudek pro uznání.
Jen si dejte pozor na to, že ty ceny, co tam mají uvedené, jsou většinou BEZ DPH, tak jestli jim nechybí to DPH, podívejte se do faktury, jestli je to včetně toho. To by se zbylé částky pak domáhat mohli (asi 40 Kč).Pamatuju si, že někde v těch smluvních podmínkách mají napsané, že ceny jsou bez DPH, tak třeba to jim chybí.
Zatím jsem se ale nikde nedočetla, že by CERD opravdu pohledávky vymáhal, ale co není, může být :-(.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Nesmysl!!! Asi před čtvrt rokem jsem UOOU kontaktoval a dostalo se mi odpovědi, že jsem si měl přečíst Smluvní podmínky CERD. Ověřený podpis těm hajzlům z ranku p. Jehličky nedám. Stačí, že mají mé osobní údaje, číslo účtu, když jsem zaplatil za "Jednorázový výpis o bezdlužnosti ZDARMA". Chcete snat, aby Vám vybrakovali účet, když mají ověřený podpis?
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Já bych je žaloval na Živnostenském úřadu v Praze, který má jejich registraci, pokud už jim ji nezrušili. CERD už měl kontroly činností a účetnictví, tak už možná neexistuje. Od ŽÚ mi bylo sděleno, že emaily od CERD:
"Vám zasílané e-maily by nicméně mohly naplňovat skutkovou podstatu správního deliktu dle ustanovení § 11 odst. 1 zákona č. 480/2004 Sb."
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
http://www.hromadnezaloby.cz/detail-zaloby/32-centralni-registr-dluzniku-cerd
>Dobrý den.
>
>Před týdnem jsem jim poslal převodem 200 Kč za online
>potvrzení bezdlužnosti. Do dnešního dne mi ovšem nic
>nepřišlo a na jejich stránkách stále svítí poznámka
>neuhrazeno. 2x jsem využil možnosti použití formuláře -
>reklamace platby, ale bez jakékoli reakce!
>Nejvíce se obávám tohoto odstavce, který je na online
>faktuře:
>Poučení: V případě nedodržení data splatnosti Vám
>budeme účtovat úrok z prodlení ve výši 0.05% za každý den
>z prodlení. Nehrazené faktury s platbou 30-ti dní po
>splatnosti jsou postoupeny k exekučnímu inkasu
>společnosti CERD INKASO. Pohledávky se splatností 60 dní po
>splatnosti jsou zaneseny do registru.
>Do konce splatnosti zbývá 6 dní. To jim mám poslat
>dalších 200 Kč, abych se vyhnul exekuci? A co když ani to
>nebude stačit?
>Prosím o radu.
>
>Děkuji
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Když se koukám na ty jejich stránky, tak ty všeobecné podmínky jsou podmínkami CERD System, nikoli CERD ČR s.r.o. nebo CERD Inkaso s.r.o., tak možná máte pravdu, že ta smlouva nemůže být uzavřena, když ten subjekt tady nemá právo podnikat. V českém obchodním rejstříku nejsou a měli by tam mít zapsanou organizační složku, pokud podnikají na území ČR.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
já měl stejný problém asi před rokem. Zaslal jsem ji vyplněný formulář o zrušení účtu s dodejkou. Fakturu mi neposlali, tak jsem jim zaslal vyzývací dopis o zaslání faktury, také s dodejkou. Všechny tyto dopisy převzali a dodnes se neozvali. Když na tomto foru vidím stoupající diskuze od stále přibejvajících uživatelů, tak si myslím, že už je na místě, aby se s tím začali zabývat orgány činné v trestním řízení.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
O to už jsem se asi před čtvrt rokem pokusil na Státním zastupitelství pro Prahu 1-7 u Mgr. Toťové. Protože jsem byl sám, tak 220 Kč, které jsem poslal tomu hajzlovi není pro tuto instituci žádný peníz a zabývat se tím nebude. To asi ve stručnosti. Odkazy na adresy na instituce jsem dal na tuto diskuzi.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>>>Dneska jsem jim poslala dopis s dodejkou, kde žádám,
>>>aby mi sdělili, jestli chtějí ještě něco uhradit,
>>>nebo
>>>jestli je vše ukončeno, mailem jsem je upozorňovala
>>>2x
>>>nebo 3x. Je mi opravdu divné, že lidi dostali fakturu
>>>k tomu, aby byl účet ukončen, ale mně žádná nepřišla,
>>>a to mám účet zrušený cca 2 měsíce, resp. po tu dobu
>>>se nemůžu přihlásit. Žádná faktura, mail ani dopis.
>>>Aspoň mám důkaz, že jsem je vyzvala, kdyby mi
>>>nechtěli
>>>napařit nějaký úrok z prodlení apod. Uvidíme, jestli
>>>někdo zareaguje.
>>>
>>Dobrý den, mohu se zeptat, jestli vám už odpověděli,
>>zda po Vás chtějí něco zaplatit. Mám totiž úplně
>>stejný
>>případ.
>
>Dělají mrtvého brouka... pokud nic nepřišlo, nic
>nedělejte.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den, po nechtěném kliknutí na "objednat" u služby MOJE ZAVAZKY A BONITA (na http://www.centralniregistrdluzniku.cz) se automaticky vyplnila faktutra na 2000 Kč a okamžitě přišla mailem. Nevíte někdo, zda takováto objednávka/faktura (tj. bez podpisu smlouvy, bez jakéhokoliv potvrzování) může vůbec být závazná? Stalo se někomu, že by po ignorování takovéto faktury po vás peníze vymáhali? Děkuji, René
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
je to obycejny podvod viz. : http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=673018
veskere informace uvedene na strance jsou lzive... nejedna se o zadny registr. na webu je dostupno mnoho prohlaseni bank, financnich uradu k tomu, ze s timto radoby registrem nespolupracuji. take jsem se bohuzel registroval, nicmene nic jim neoverim, nic si u nich nehodlam objednavat a kaslu na ne. uz to bude rok. radil jsem se i s pravnikem a bylo mi doporuceno na ne prozatim kaslat... ovsem vy v pripade objednavky netusim... poradte se s pravnikem. nejsem si jist, ale mozna mate pravo od online objednavky odstoupit do 14ti dnu od podani... pisemnou formou samozrejme s dodejkou
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Děkuji, za informace. V našem případě jsme taky účet neověřovali, onu smlouvu (ani nic jiného) nepodepisovali a objednávku nepotvrzovali. Jen došlo k nechtěnému kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich klientského mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29 dní po splatnosti. Nechci podvodníkům dávat vlastnoruční podpis.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě rušila přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky podívala a fa tam stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy, jako je exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
již jsem sem několikrát psala, abych varovala před touto službou.
Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance, jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam každý rok naskakovat další faktura a tím se bude zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam nastavená automaticky a podud nemáte zaplacenou fakturu, tak ji nelze vypnout.
Je to celé jeden veliký podvod.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>>
>>>Děkuji, za informace. V našem případě jsme taky účet
>>>neověřovali, onu smlouvu (ani nic jiného)
>>>nepodepisovali a objednávku nepotvrzovali. Jen došlo
>>>k nechtěnému
>>>kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí
>>>nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich
>>>klientského
>>>mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách
>>>od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29
>>>dní
>>>po splatnosti. Nechci podvodníkům dávat vlastnoruční
>>>podpis.
>>
>>Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem
>>odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou
>>dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu
>>vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě
>>rušila
>>přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez
>>úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky podívala
>>a fa tam
>>stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
>>Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto
>>fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy,
>>jako je
>>exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
>
>Dobrý den,
>již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
>touto službou.
>Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
>jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
>vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
>obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
>každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
>zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam
>nastavená automaticky a pokud nemáte zaplacenou fakturu,
>tak ji nelze vypnout.
>Je to celé jeden veliký podvod.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dostal jsem tip na Dtest, jejich zákaznická linka prý dokáže dobře poradit a s CERDem již mají zkušenosti. Takže to zkusíme tam. Ostatně čím více různých stížností se bude psát na instituce typu ČOI, ÚOOÚ, Dtest, státního zastupitelství, tím větší šance, že tento podvod bude někdo prověřovat a řešit.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
a nemáte tip na to, co dělat, když mi žádnou fakturu nevystavili? Poslala jsem jim formulář se zrušením, asi po třech týdnech ( a 3 upomínkách mi účet blokli)? Mám nějakou fakturu očekávat dodatečně.
Děkuju.
>>
>>>Děkuji, za informace. V našem případě jsme taky účet
>>>neověřovali, onu smlouvu (ani nic jiného)
>>>nepodepisovali a objednávku nepotvrzovali. Jen došlo
>>>k nechtěnému
>>>kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí
>>>nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich
>>>klientského
>>>mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách
>>>od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29
>>>dní
>>>po splatnosti. Nechci podvodníkům dávat vlastnoruční
>>>podpis.
>>
>>Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem
>>odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou
>>dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu
>>vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě
>>rušila
>>přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez
>>úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky podívala
>>a fa tam
>>stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
>>Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto
>>fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy,
>>jako je
>>exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
>
>Dobrý den,
>již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
>touto službou.
>Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
>jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
>vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
>obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
>každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
>zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam
>nastavená automaticky a podud nemáte zaplacenou fakturu,
>tak ji nelze vypnout.
>Je to celé jeden veliký podvod.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Vy jste si žádnou placenou službu neobjednala? Pokud ne, tak vám
žádnou fakturu vystavovat nebudou.Fakturu neposílají, jen
je zobrazena ve složce po přihlášení na vašem účtu. Také by o jejím vystavení měli informovat emailem.
>Dobrý den,
>a nemáte tip na to, co dělat, když mi žádnou fakturu
>nevystavili? Poslala jsem jim formulář se zrušením, asi
>po třech týdnech ( a 3 upomínkách mi účet blokli)? Mám
>nějakou fakturu očekávat dodatečně.
>>>>Jen došlo k nechtěnému
>>>>kliknutí na "objednat". A hned poté jsme to pomocí
>>>>nabízeného on-line formulaře a pomoci jejich
>>>>klientského
>>>>mailu rušili. Ale ani po asi čtyřech mailech/zprávách
>>>>od nás neodpověděli. A faktura tam visí dál již 29
>>>>dní
>>>>po splatnosti. >>>
>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém jako vy,též jsem
>>>odklikla objednání u této služby,která se ovšem celou
>>>dobu jevila jako bezplatná a potom mi byla na webu
>>>vystavena faktura na 2000,-,objednávku jsem okamžitě
>>>rušila
>>>přes klients.e-mail a to několikrát,ale bez
>>>úspěchu.Nyní po delší době jsem se na stránky
>>>podívala
>>>a fa tam
>>>stále visí jako neuhrazená 120 po splatnosti.
>>>Prosím Vás, máte nějaké informace? Když budu tuto
>>>fakturu prostě ignorovat, hrozí mi nějaké postihy,
>>>jako je
>>>exekuce atd.? Moc díky předem za odpověď.
>>
>>Dobrý den,
>>již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
>>touto službou.
>>Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
>>jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
>>vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
>>obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
>>každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
>>zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je
>>tam
>>nastavená automaticky a podud nemáte zaplacenou
>>fakturu,
>>tak ji nelze vypnout.
>>Je to celé jeden veliký podvod.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
bezplatně jsem se u této společnosti registrovala. Pozdě jsem zjistila, jak to s ní je. Tady se hodně píše o tom, že spousta z Vás omylem objednali nějakou službu. Jak se to prosím stalo? Jde mi o to, jestli jsem si registrací nějakou automaticky neobjenala aniž bych o tom věděla. Předpokládám, že kdybych si něco objednala, přišla by mi e-mailem zpráva či by se mi na jejich stránkách objevilo, že jsem si něco objednala. Nemám v plánu jim posílat nějaké ověřené podpisy. Pokud neautorizuji svůj účet nebudu za nějaké prodlení muset platit? Nevíte někdo, jak jinak u nich zrušit účet, abych nemusela posílat ověřený podpis?
Děkuji za odpověď.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
dobrý den.
to jak zrušit jinak účet fakt netuším. já to zkouším písemně.
na jejich stránkách v sekci moje osobní údaje je dole kolonka vygenerovat žádost na odstoupení.
když ale na tento odkaz kliknete pošle vás to někam kde nic takového není.mám za to že tvůrci těchto stránek neměli nikdy v plánu někomu rušit účet. mají vaše osobní údaje a to je to co chtěli.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
když jsem to rušila, dělala jsem to přes tu jejich vygenerovanou žádost, vygenerovala se mi asi na druhý pokus, vytiskla jsem ji, podepsala, ověřila podpis a poslala (a nemějte strach, není to nic jako plná moc, nemá to žádné takové znaky, opravdu je to žádost o zrušení). Cca do měsíce nebo 3 týdnů mi to zrušili, nikdo se neozval. Protože jsem po dvou týdnech stále mohla do systému, párkrát jsem je upozornila mailem a pár dnů na to jsem se už nemohla přihlásit s tím, že účet neexistuje. Dlouho otravujte a snad to vyjde :-)
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den, rušila jsem to na konci srpna loňského roku. Žádná faktura se mi nikdy nevygenerovala, nechtěli po mně žádný poplatek, nic...a to jsem je ještě s dodejkou vyzývala, že jestli tam mám jakýkoli závazek, ať mi napíšou. Neozval se nikdo, ale účet smazali někdy v září.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>Dobrý den,
>bezplatně jsem se u této společnosti registrovala.
>Pozdě jsem zjistila, jak to s ní je. Tady se hodně píše o
>tom, že spousta z Vás omylem objednali nějakou službu.
>Jak se to prosím stalo? Jde mi o to, jestli jsem si
>registrací nějakou automaticky neobjenala aniž bych o
>tom věděla. Předpokládám, že kdybych si něco objednala,
>přišla by mi e-mailem zpráva či by se mi na jejich
>stránkách objevilo, že jsem si něco objednala. Nemám v
>plánu jim posílat nějaké ověřené podpisy. Pokud
>neautorizuji svůj účet nebudu za nějaké prodlení muset platit?
>Nevíte někdo, jak jinak u nich zrušit účet, abych
>nemusela posílat ověřený podpis?
>Děkuji za odpověď.
>
>Dobrý den, stalo se mi to samé. Mohu Vás poprosit o nějaké info, je zatím vše v pořádku nebo jste již něco musela platit ? Velice děkuji za odpověď.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>>Dobrý den,
>>bezplatně jsem se u této společnosti registrovala.
>>Pozdě jsem zjistila, jak to s ní je. Tady se hodně
>>píše o
>>tom, že spousta z Vás omylem objednali nějakou
>>službu.
>>Jak se to prosím stalo? Jde mi o to, jestli jsem si
>>registrací nějakou automaticky neobjenala aniž bych o
>>tom věděla. Předpokládám, že kdybych si něco
>>objednala,
>>přišla by mi e-mailem zpráva či by se mi na jejich
>>stránkách objevilo, že jsem si něco objednala. Nemám
>>v
>>plánu jim posílat nějaké ověřené podpisy. Pokud
>>neautorizuji svůj účet nebudu za nějaké prodlení muset
>>platit?
>>Nevíte někdo, jak jinak u nich zrušit účet, abych
>>nemusela posílat ověřený podpis?
>>Děkuji za odpověď.
>>
>>Dobrý den, stalo se mi to samé. Mohu Vás poprosit o
>>nějaké info, je zatím vše v pořádku nebo jste již něco
>musela platit ? Velice děkuji za odpověď.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Pokud se zaregistrujete, nic se neděje. Hlavně jim neposílejte žádné peníze. Je to podvodná firma se sídlem v Oregonu (USA). Využívá podvodných dezinformací a vyhrožuje exekucemi. Státem uznávané společnosti se k této vyjadřují jako o podvodné firmě, která nemá žádnou spojitost s firmami působícími v ČR pod Ministerstvy vnitra, spravedlnosti. Před touto firmou varuje i Česká exekutorská komora. Pošlete peníze na zrušení registrace a chtějí další peníze pod hrozbou exekuce, likvidace, apod. Zaregistroval jsem imaginární osobu a poslali mně údaje, že osoba je v registru dlužníků. Ale taková osoba neexistuje. Teď chodí na imaginární email výhružné dopisy (cca 3 roky) že exekuce začala, ať osoba okamžitě zaplatí. Dotazem na exekutorskou komoru jsem zjistil, že žádná exekuce na takovou osobu nikdy neproběhla a neprobíhá. Nevěřte podvodníkům! Pokud chcete zjistit, jak na tom jste s resty, běžte do jakékoliv banky a zažádejte si o úvěr, pokud vám ho nedají, máte záznam v nějakém registru. A nic neplatíte a nikdo vám nebude vyhrožovat. Ale to přece musíte vědět sami, že někde dlužíte.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>DOBRÝ DEN.
>MÁM BOHUŽEL TUTO ZKUŠENOST TAKÉ.
>JSEM 120 DNÍ PO ZPLATNOSTI FAKTURY. NEMÁM TUCHA CO SE
>BUDE DÍT.
Dobrý den,
>již jsem sem několikrát psala, abych varovala před
>touto službou.
>Jelikož je na druhé straně jen automat, jediná šance,
>jak se od nich dostat je, zaplatit fakturu. Po úhradě
>vás to pustí na nastavení a vypnete si automatickou
>obnovu objednávky. Pokud toto neuděláte, bude vám tam
>každý rok naskakovat další faktura a tím se bude
>zvětšovat váš dluh. Automatická obnova objednávek je tam
>nastavená automaticky a pokud nemáte zaplacenou fakturu,
>tak ji nelze vypnout.
>Je to celé jeden veliký podvod.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
DOBRÝ DEN.
DĚKUJI ZA RADU ALE NEMÁM VŮBEC CHUŤ NĚCO JIM PLATIT ZA SLUŽBU KTEROU VLASTNĚ ANI NEMÁM PROTOŽE TA BY MOŽNÁ ZAČALA FUNGOVAT AŽ PO ZAPLACENÍ A CO JE NEJHORŠÍ CHTĚJÍ NOTÁŘSKY OVĚŘENÝ PODPIS A TO OPRAVDU ODMÍTÁM.
ZASLAL JSEM JIM ŽÁDOST O ZRUŠENÍ ÚČTU A ZRUŠENÍ VŠECH SLUŽEB PÍSEMNĚ. INFORMOVAL JSEM O TÉTO NEŠŤASTNÉ SITUACI RŮZNÉ INSTITUCE A ÚŘADY. BYL JSEM UJIŠTĚN ŽE NEMÁM V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ DOKONČOVAT REGISTRACI A NIC JIM PLATIT.
CERD INKASO KTERÝM VYHROŽUJÍ NEMŮŽE PROVÁDĚT EXEKUČNÍ VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK.NEJSOU EXEKUTOŘI A POKUD TOTO OZNAČENÍ POUŽÍVAJÍ TAK JE TO PROTIZÁKONNÉ.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
já už jsem u nich dlouiho a účet ověřený nemám. Také jsem jim zaslala žádost o zrušení, ale zůstalo to bez reakce a pořád mně tam nabíhaly faktury na základě automatického prodloužení služby (bez mého přičinění). A to automatické prodloužení (neboli po jejich-
automatická obnova objednávky) jde vypnout jen po úhradě faktury.Nechtěla jsem, aby mně tam každý rok nabíhala další faktura.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
já Vám neradím jestli by jste měl nebo neměl zaplatit. Jen říkám návod, jak zamezit tomu, aby se u nich člověku kupily vystavené, nezaplacené faktury. Neberte to ve zlém, ale po mé čtyřleté zkušenosti s touto společností jsem zjistila, že jiným způsobem se od nich nedostanu. Ve svých obchodních podmínkách mají psané, že zrušit u nich službu lze, jen když máte veškeré svoje závazky k nim uhrazené. Přeji Vám, aby se Vám povedlo od nich odstřihnout.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Bohužel se nijak na toho "jakoby" šmejda J*hličků nedostanete! Státní zastupitelství Prahy 1 - 4 ( Mgr. Toťová) chce oficiální trestní oznámení a pokud ten hajz* nepřekročí hranici 5000 Kč, je to jen přestupek a soud to řešit nebude. Takové jsou u nás zákony!
To je Havl*v samet a Kaluso*a amnestie. STÁT ČR JE KLUMP, včetně současné garnitury, u které se nikdo ničeho nedomůže a hajzlové mají pré!
Máte smůlu... Chce to ne "sametovou" (sametový podvod), ale opravdovou revoluci a vymýtit tyhle šmejd*. JINAK BUDEME ŽÍT VE STRACHU JEDEN ZE DRUHÉHO!!!
PODPIS MU NEPOSÍLEJTE...
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
V TOMHLE BORDELSTÁTU BUDE TŘEBA VZÍT SPARAVEDLNOST DO VLASTNÍCH RUKOU. PAK SE SNAD POLUCISTI A KONČÍCÍ VLÁDA CHYTNOU ZA RYPÁK a začne se něco s CERDem a jinými lu-piči dít.
Ne-moc státní a výkonná je v troskách. Co tedy chceme? PRÁVNÍ STÁT? Od koho?
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
DOBRÝ DEN.
ZKOUŠÍM TO PÍSEMNĚ. ALE NEODPOVÍDAJÍ. PODLE MNE NA VYMÁHÁNÍ NEMAJÍ NÁROK. TATO SPOLEČNOST JE UŽ DOST ZNÁMÁ JAKO NESERIÓZNÍ. TAK POČÍTÁM ŽE ŽÁDNÝ SOUDCE NEPŘISTOUPÍ K NĚJAKÉMU EXEKUČNÍMU ŘÍZENÍ. PÁR REPORTÁŽÍ O CERD PROBĚHLO I V TV. MOJE REGISTRACE NEBYLA DOKONČENA A TAK PODLE JEJICH SMLUVNÍCH PODMÍNEK NEMOHU ANI VYUŽÍVAT OBJEDNANOU SLUŽBU MOJE ZÁVAZKY. PROTO ZE ZÁKONA NEJSEM POVINEN ZA SLUŽBU KTERÁ MI NEBYLA POSKYTNUTA A KTEROU JSEM NEVYUŽIL COKOLIV PLATIT. ZA ZRUŠENÍ REGISTRACE KTEROU JSEM NEDOKONČIL NEMOHOU NÁROKOVAT ŽÁDNÉ POPLATKY ANI SANKCE. MIMOCHODEM NA POTVRZENÍ MÉ OBJEDNÁVKY SE MNE NIKDO NETÁZAL I KDYŽ K TOMU MĚLI VŠECHNY MOŽNOSTI E-MAIL,TEL.,ADRESU.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobrý den,
když se Vás na potvrzení objednávky nikdo nedotazoval, jak jste zjistil, že jste jí udělal?
Děkuji za odpověď.
>DOBRÝ DEN.
>ZKOUŠÍM TO PÍSEMNĚ. ALE NEODPOVÍDAJÍ. PODLE MNE NA
>VYMÁHÁNÍ NEMAJÍ NÁROK. TATO SPOLEČNOST JE UŽ DOST ZNÁMÁ
>JAKO NESERIÓZNÍ. TAK POČÍTÁM ŽE ŽÁDNÝ SOUDCE
>NEPŘISTOUPÍ K NĚJAKÉMU EXEKUČNÍMU ŘÍZENÍ. PÁR REPORTÁŽÍ O CERD
>PROBĚHLO I V TV. MOJE REGISTRACE NEBYLA DOKONČENA A TAK
>PODLE JEJICH SMLUVNÍCH PODMÍNEK NEMOHU ANI VYUŽÍVAT
>OBJEDNANOU SLUŽBU MOJE ZÁVAZKY. PROTO ZE ZÁKONA NEJSEM
>POVINEN ZA SLUŽBU KTERÁ MI NEBYLA POSKYTNUTA A KTEROU
>JSEM NEVYUŽIL COKOLIV PLATIT. ZA ZRUŠENÍ REGISTRACE
>KTEROU JSEM NEDOKONČIL NEMOHOU NÁROKOVAT ŽÁDNÉ POPLATKY
>ANI SANKCE. MIMOCHODEM NA POTVRZENÍ MÉ OBJEDNÁVKY SE
>MNE NIKDO NETÁZAL I KDYŽ K TOMU MĚLI VŠECHNY MOŽNOSTI
>E-MAIL,TEL.,ADRESU.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Dobry den vsem, nedalo mi to a zavolal jsem na poradnu dtest. informace pro vsechny - pokud jste nezaplatili a nevyuzivate zadnou jejich sluzbu, tak jakakoli radoby smlouva cerdu neni platna. Neobjednavat, nepodepisovat a nic neplatit. Overeny podpis po vas nemaji zadne pravo vyzadovat. Pokud se najde x lidi s jakoukoli skodou, je mozne podat hromadne trestni oznameni a skoda se bude scitat. Pres onech 5000 se to dostane snadno. dtest s o nich vi. Budu v boji se smejdy pokracovat.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Přesně tak. Ačkoliv jsem o Dtestu nevěděl při vydírání mé osoby p. Jehličkou, byť jen kdysi o 200 Kč, psal jsem na tuto stránku totéž. Je třeba podat hromadnou žalobu, aby se z "podnikání" a vydírání nad 5 tisíc stal trestný čin a CERD končí!
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi receno, ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy dochazi platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji pravo zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K tomu, ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani spotrebitele atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit. Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a nic neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho
>webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi receno,
>ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je
>vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy dochazi
>platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji pravo
>zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K tomu,
>ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na
>webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani spotrebitele
>atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit.
>Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a nic
>neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>>>jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho
>>>webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi
>>>receno,
>>>ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je
>>>vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy
>>>dochazi
>>>platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji
>>>pravo
>>>zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K
>>>tomu,
>>>ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na
>>>webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani
>>>spotrebitele
>>>atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit.
>>>Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a
>>>nic
>>>neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.
>>
>>Já jsem podpis neověřoval, ale bohužel zaplatil na 5
>>let -1000,-kč.
>>Teď se mi podařilo zrušit na jejich webu "automatické
>>obnovení objednávek"Tak jsem zvědav, co se bude dít
>>dál.
>
>zitra s nimi budu mluvit - s poradci dtestu. zminim
>vas pripad a dam vedet. jinak ti vsivaci na 5 let chteji
>2000.- jakou sluzbu jste platil? Mohu se zeptat jestli ste se pokoušel zrušit registraci a službu tím jejich formulářem?
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
>>>>jsou to vsivaci a Jehlicka je nejvedsi smejd ceskeho
>>>>webu. zitra me bude dtest kontaktovat. bylo mi
>>>>receno,
>>>>ze vyklikani formulare smlouva neni. pokud je
>>>>vystavena faktua - NEPLATIT. k uzavreni smlouvy
>>>>dochazi
>>>>platbou za sluzbu. Dale mi bylo receno, ze nemaji
>>>>pravo
>>>>zadat na vse overeny podpis. Shromazduji dukazy. K
>>>>tomu,
>>>>ze jde o podvod je jich dost od poskozenych lidi i na
>>>>webu. Jde dale o klamavou reklamu, klamani
>>>>spotrebitele
>>>>atd. Vse, co zijstim Vam sdelim. Je zlodeje znicit.
>>>>Kazdopadne pro vsechny - pokud jste ucet neoverili a
>>>>nic
>>>>neplatili - tak nejde o platnou smlouvu.
>>>
>>>Já jsem podpis neověřoval, ale bohužel zaplatil na 5
>>>let -1000,-kč.
>>>Teď se mi podařilo zrušit na jejich webu "automatické
>>>obnovení objednávek"Tak jsem zvědav, co se bude dít
>>>dál.
>>
>>zitra s nimi budu mluvit - s poradci dtestu. zminim
>>vas pripad a dam vedet. jinak ti vsivaci na 5 let
>>chteji
>>2000.- jakou sluzbu jste platil?
>>
>>
>>
>>
>> Mohu se zeptat jestli ste
>>se pokoušel zrušit registraci a službu tím jejich
>formulářem?
Re: CERD - máte někdo zkušenost?
Zkuste je kontaktovat, ale jsou k nedostupní telefonicky, i emailem. Jejich služby neodpovídají jejich reklamě. Nedoporučuji tuto službu. Doporučuji zdarma vyzkoušet insolvenční rejstřík justice.cz, nebo výpis z exekučního rejstříku https://live.ceecr.cz/ - to stojí asi 60 kč. Dále je možné si nechat zaslat výpis z bankovního a nebankovního registru klientských informací - http://www.cbcb.cz/, nebo solus - https://www.solus.cz/cs (zpoplatněno).
>>
>>Dobrý den, je něco nového-já neověřila účet, ale
>>fakturu zaplatila, ale s chybným VS, takže se fa jeví
>>jako
>>nezaplacená, poradíte co dál???
>
>Dobrý den,
>můžu se zeptat, jak to dále pokračovalo? JSem ve
>stejné situaci.. Děkuji
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.