Re: Jsem student, jak zdanim 500.000 Kc?
V lednu si podáte roční zúčtování - pani na FU Vám s tím učitě ráda poradí - myslím to upřimně, chodím vždy s problémy za pracovnicemi FU a vždy poradí.
Jak jsem viděla, tak spousta Vám závidí - já Vám to přeji. Určitě jste vzdělaný a dělal jste práci, kterou asi nezvládne každý.
Ivčo, já nezávidím, já mu to naopak přeju, stejně jako vy. Ale opravdu by mě zajímalo, jako činností se dá za 150 hodin vydělat takovej balík peněz, které většina lidí nevydělá ani za celej rok na plný pracovní poměr, 8 hodin denně, 5 dní v týdnu...
A já bych se zase vážně rád dozvěděl, jak se to dělá formálně. Klepal jsem se, když jsem brigádníkům dával 500 Kč na hodinu (šlo o kvalifikovanou práci), aby se v tom nějaký všeúředník nerejpal a nenutil dopojistit SP a ZP, a tady vidím, že jiní si s tím nelámou hlavu vůbec.
já jsem tedy z výše odpovědí nezaznamenala žádnou závist, spíše lehké pobavení či údiv :) Petře25, soustavná činnost nemá s DPP nic společného. Jde jen o to, aby DPP u jednoho z-ele nepřesáhla 150 hodin v roce. Odměna by měla být "přiměřená" odvedené práci. Otázkou samozřejmě zůstává, co je to přiměřená ... No, pokud by se jednalo např. o daňové poradenství, tam u daň.poradce 3.000/hod. je odměna přiměřená, ale troufám si tvrdit, že "náš" student tyto služby neposkytuje, pak je otázkou co dělá - třeba SW, co já vím, to jsou také dobře placené služby ? Nebo jiné služby či zaměstnání, o kterých se nám ani nezdá...Tak, studentíku, hodně štěstí a dobře zainvestujte - pokud to nebyl ovšem žert či vpich do vosího hnízda :-D
Uff, zajimave reakce :) Nicmene dekuji za info, velice uzitecne.
co se tyce odmeny - jen strucne. Je to o neco mene nez pul milionu a jedna se o vysoce odbornou cinnost (laicky programovani) pri vyvoji softwarove aplikace pro chemicky prumysl. Budeme opet v teto republice koukat skrz prsty na nekoho kdo nabizi neco, co jini neumi a na druhe strane existuje nekdo, kdo mu za to zaplati? :) Doufam, ze ne.