Vlákno názorů k dotazu Jsem student, jak zdanim 500.000 Kc? od blanka - Re: Jsem student, jak zdanim 500.000 Kc? dobrý den,...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 11. 2008 8:41

blanka (neregistrovaný)

Re: Jsem student, jak zdanim 500.000 Kc?
    dobrý den, taky jsem si se zájmem početla.. protože jsem podělávka a takovou dohodu kdyby po mně někdo chtěl tak bych !bobkovala" :)) Každopádně přeji také, když někdo umí tak umí... to by se mělo vždy cenit.... jen se připravte na to, že se může stát, že někdo ze sociálky nebo zdravotního do toho může rýpnout:))
    přeji hezký den

• 11. 11. 2008 8:53

Petr25 (neregistrovaný)

Přesně na to jsem upozorňoval a opravdu upřímně by mě zajímalo, jak je toto ve smlouvě ošetřené. Viz judikatury nejvyššího soudu, kdy OSSZ podobné dohody dopojišťovala...

• 11. 11. 2008 8:56

Marie (neregistrovaný)

Souhlasím s Blankou a Petrem 25. Nám OSSZ vždy DPP kontroluje a obhajoba 150 hodin za 500.000 by nemusela projít.

• 11. 11. 2008 9:02

xy5 (neregistrovaný)

zam-ec odvedl práci a za kolik, to si musí před všemi kontrolami obhájit zam-tel (asi se skutečně jedná o velmi odbornou práci, která je takto placená)
    (teď je na MÚ, aby měla vše řádně podpisy podloženo, aby při kontrolách nedělali její nadřízení "mrtvého brouka")

• 11. 11. 2008 9:29

beta (neregistrovaný)

Petře25, z kterého roku jsou ty judikáty ...Jde o to, jak si to umíte obhájit, opakovaná činnost není na závadu, definice DPP v ZP je jasná, pokud se jedná o odměnu, stanovuje zaměstnavatel, pokud se jedná o tak specifickou činnost, kterou uvedl student, nevidím v tom problém. Měla jsem DPP v 3/2007 na Poradenství při založení firmy za 210.000 na 50 hodin, tj.4.200/hod. a sociálka ani necekla, protože by musela napadnout výši odměny a to je dosti diskutovatelné, to samé bude i se studentem. Nesmíte se držet u zdi a citovat staré judikáty, vím, že to myslíte dobře, ale ne vždy platí to, co platilo před pár lety, i když se jedná o judikát.