Vlákno názorů k dotazu Účtování interních dokladů od Simona1 - Re: Účtování interních dokladů samozřejmě že můžete, pokud po...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 4. 2009 10:40

    Simona1 (neregistrovaný)

    Re: Účtování interních dokladů
    samozřejmě že můžete, pokud po Vás nevyžaduje vedení firmy měsíční přehledy, tak v tom nevidím problém :-)

  • 14. 4. 2009 12:37

    Honza100 (neregistrovaný)

    Re: Účtování interních dokladů
    Záleží na Vás, já bych se přikláněl k účtování v kažném měsíci.
    Ale např. některé účetní programy, např. Pohoda v případě leasingu umožní předpisy automaticky rozúčtovat do celého roku.
    Podle mě by aji šlo všechny předpisy zaúčtovat běžně jedním dokladem na začátku roku a jednotlivé zápisy časově rozlišit datumem.. např.:
    1.1. Předpis leden 518/ ...
    2.2. Předpis únor 518/ ...

    Ale ten doklad bych asi vyrobil v excelu nebo někde a upravil a pořádně tam všechno napsal... aby bylo prostě všechno jasné...

    Ale zas bych takto neúčtoval v případě, když bude u předpisu i DPH!!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).