Re: Odesílání na OSSZ přes zaměstnance?
Je nějaký aktivní :-)
Pokud bu důvěřujete, jste malá firma a dobře se znáte, má OSSZ při cestě... tak budiž. (Mzdovou taky na OSSZ nebudou kontrolovat, jestli má pracovní smlouvu s danou firmou a opravdu tam pracuje jako mzdovka.)
Ale jinak - co když ji tam nedonese? Pak půjde na vás, že jste nesplnili svou povinnost?
>>>Zaměstnanec po nás chce, abysme mu dali do ruky jeho
>>>pracovní neschopnost, že si ji na OSSZ zanese sám?
>>>Můžeme to udělat? Mně se to nelíbí. Ta povinnost
>>>předat
>>>OSSZ je na nás...
>>Je nějaký aktivní :-)
>>Pokud bu důvěřujete, jste malá firma a dobře se
>>znáte,
>>má OSSZ při cestě... tak budiž. (Mzdovou taky na OSSZ
>>nebudou kontrolovat, jestli má pracovní smlouvu s
>>danou firmou a opravdu tam pracuje jako mzdovka.)
>>Ale jinak - co když ji tam nedonese? Pak půjde na
>>vás,
>>že jste nesplnili svou povinnost?
>
>Udělejte mu kopii žádosti a PN, ať si je nechá na OSSZ potvrdit
>(razítko) a donese Vám ji zpět. Pak by neměl být žádný
>problém.
Heh, on určitě nečeká velký prachy, ale chce provést volbu délky pobírání rodičovského příspěvku a nejspíš si chce všechno ohlídat osobně. Ono naštvaná manželka (kdyby něco neklaplo nebo se protahovalo) bývá horší, jak naštvaná mzdovka ;o)
To ano, kvůli délce RP nám to takhle "zkomplikoval", ale on opravdu čeká na peníze z OSSZ. Byl si tam včera a když zjistil, že jsme to tam za květen ještě neposlali, tak dělá zle !! ....
...a když jsme u toho, prosím Vás víte, jak je to s tím přepsáním délky RP na manželku?
No, normálně - otec si zažádá o RP, zároveň provede volbu délky pobírání a další měsíc RP ukončí a zažádá si jeho manželka. Jednou zvolená délka RP je neměnná, takže na manželku už přede varianta, jakou si zvolil a nelze s ní nic dělat.