Re: uklízečka - náplň práce
co chcete radit? Zpracujte jí Rozvrh úkl.prací na týden, tam rozepište co denně 1x, jinou četnost v týdnu, na další prostory, co dále musí udělat, vycházejte z normy cca 1000 až 1200 m2 úklidu na 1 směnu 8 hod. 1 uklízečky, dejte jí to podepsat, zajistěte kontrolu a není co řešit. Prům. HM? by se měla pohybovat min. kolem 50-55.-Kč/hod, dáte-li více, proč ne, ale za kvalitní práci.Máte-li mzdu sjednánu ve smlouvě, trvejte na dodržování rozpisu prací a PD, pokud máte mzd.výměr, není co řešit.plaťte jen to, co odpracuje, pokud nebude dodržovat PD, tak ji vyratze a sežeňte jinou, která bude ráda dělat.
Re: uklízečka - náplň práce
, tak ji vyratze a sežeňte jinou, která
>>bude
>>ráda dělat.
>díky odpověď vyčerpávající, jen bych se zeptala, ta
>výměra je uváděna i s nábytkem? tzn. počítá se jen
>nezastavěná plocha k úklidu či cca výměra jedntl.
>místností? promiňte mou nevědomost
nic se neděje, dělá se to tak, že plocha kanceláře 5x4=20m2, uklidí nezastavěnou, utře prach a uklidí zastavěnou a počítá se 20m2, pokud třeba navíc parapety, lustry, telefony a pod. tak to je jakoby práce navíc,za nějaký metr, takže se třeba těch 20m2 navýší jako uklizená plocha 22 m2. To se zpracuje do nějakého materiálu-předpis-rozpis-rozdělovník-grafikon-kde se vyznačí každá plocha, s metráží, s četností a pak vyjde celkem za den-nebo za 4 hodiny, za týden atd.Stačí takto?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.