Re: Nespokojenost s výsledkem reklamace
Ještě jde jeden způsob a to obejít prodejce a jít rovnou k výrobci.U mě to fungovalo s fotoaparátem,dala jsem za něj 7000,- a 1. reklamaci jsem měla ani ne do měsíce,pak další 2 a pořád bez výsledku...Podle servisu žádný problém,přitom fotografie byli silně zrnité i při denním světle.Našla jsem si na internetu e-mail na ředitele firmy a napsala mu.Stručně jsem popsala situaci a zaslala v příloze 2 foto na ukázku.Byla jsem v té době na mateřské a 7000,- byl můj měsíční příjem.Další aparát jsem si nemohla dovolit,na soud jsem čekat nechtěla,tak jsem se rozhodla být "drzá"...Sice mi neodpověděl,ale přes servis mi zaslali a vyměnili aparát za vyšší třídu.Nezapomínejte,že výrobci jde o prestiž a reklamu,kdežto prodejci jen o utržené peníze.Buďte slušná,neustupná a pokud je kabátě viditelný problém,tak se s výrobcem určitě dohodnete...
Re: Nespokojenost s výsledkem reklamace
Bohužel s výrobcem - malý podnikatel - jsem mluvila, ten tvrdí, že paní majitelka butiku postupovala správně a o nějakém dalším jednání nechce ani slyšet. Tak jsem volala na ČOI a zítra mám s paní schůzku, tak uvidíme, co navrhne.
Ale díky moc za rady, tipy.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.