Re: Práce ve svátek, který připadl na so
to snad nemyslíte vážně, Vy jste mzdová účetní a pokládáte takovýto dotaz? Vám nic neříká zákoník práce? Tisíckrát to tady bylo řešeno, zejména v posledních dnech ohledně květnových svátků a Vy se ani neobtěžujete si něco vyhledat sama, raději ať Vaše totální nenalosti doplní někdo za Vás. Chudáci zaměstnanci v té Vaší firmě, ti asi přijdou za rok o peníze.
ať to dělá jak dělá, tady je mnoho mzdových účetních, které perfektně znají svou problematiku a navíc zvládají i např. personalistiku, protože študují ve svém volnu právní předpisy, dokumenty, výklady atd. a mají snahu dělat svou práci co nejlépe. Tazatelka s tímto asi nemá problém, protože neví skoro nic a asi jí to nevadí, on se najde na BC někdo, kdo to alespoň metodicky zpracuje pro ni a za ni.
Omlouvám se za svůj dotaz, ale jsem finanční účetní, mzdová mi nic neříká, přidělili mi to k práci navíc než seženou náhradu za mzdovou, která otěhotněla a náhle zůstala doma na rizikovém těhotenství. O mzdách skutečně moc nevím, je to první mzda, kterou zpracovávám, doufám také, že poslední, poradí mi proto někdo abych tomu porozumněla, místo kritik a dohadů? Zákon jsem pročetla, ale není mi z toho jasné, jak je to v případě náhradního volna za práci ve svátek a netuším, jestli se platí i příplatek za sobotu, když svátek připadl na ni.
A k čemu by pak byli diskuzní fóra, kdyby všichni ve svém volnu študovali právní předpisy, myslím, že volno se dá trávit úplně jinak a toto fórum je snad pro všechny, třeba je paní začátečník ... tak proč jí nepomoc a ne hned urážet....
nikdo nikoho neuráží, jen jsem konstatoval, že tazatelka nemá ani základní znalosti mzdového účetnictv a ZPí, tak ať se do toho nehrne, navíc, kdyby se obtěžovala si tady najít v diskuzi odpovědi na její problém, tak jich mnoho našla bez problému, nebo si stačí študovat ZP, pokud tedy musí ty mzdy i přes neznalost zpracovat.Tečka.