Re: sklad
Jde spíše o to, že pan vedoucí, který to dělal předtím, tak se o účetní záležitosti nestaral a vůbec se zřejmě o ně nikdo nestaral. Jedno zboží přijal jedním kurzem, druhý druhým. Nebyl v tom žádný systém. Zaúčtování faktury bylo správné, ale příjem na skladě s fakturou neodpovídal a prodej se odvíjel dle hodnoty na skladě. Finančně to podle něho vycházelo dobře a jestli se to má dělat takhle nebo vůbec jinak logicky ho nezajímalo. Proto to potřebujeme teď dát všechno do pořádku. Nevím ale jak provést případné zápisy o přepočtení cen. Jestli stačí jenom zápis o provedení a rozdílu cen a co s tím rozdílem, jestli zaúčtovat jako manko nebo jinak, pokud je cena vyšší.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.