Re: souhrnné hlášení
Následná SH uděláte podle těch běžných. Takže pokud poskytujete do EU pouze služby a chyby máte za duben, květen, podáte NSH za 2. čtvrtletí. Pokud byly chyby např. v březnu,dubnu, květnu, pak bude jedno následné za 1. čtvrtletí, druhé za 2. čtvrtletí. Následná musí vždy navazovat na ta běžná. Pokud dodáváte do EU zboží, pak musíte opravit každý měsíc zvlášť.
Re: souhrnné hlášení
Takže ještě jednou:
Pokud jste za únor podali měsíční SH a máte tam chybu, pak podáte následné za únor, kde opíšete chybný řádek a zaškrtnete storno. Pak vložíte nový řádek, správný. Stejně uděláte i za ostatní měsíce. Pokud jste podali ale SH za 1. čtvrtletí, musíte zase podat následné za 1. čtvrtletí. V původním dotazu píšete, že podáváte čtvrtletně, takže musíte mít NSH zase za čtvrtletí. Záleží na tom co poskytujete do EU. Pokud zboží jste povinni podávat měsíční SH, pokud pouze služby, pak můžete i čtvrtletně. Kdyžtak napište, co tam máte za chybu a jaké SH jste podávali. To bude rychlejší na vysvětlení, než takto obecně.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.