Re: Protokol o uvedení majetku do užíván
Určitě... když zadáte do vyhledávače najdete vzory, všechny jsou vesměs obdobné.
Já osobně bych absenci vyplněného protokolu o zařazení nepodceňovala. Záleží samozřejmě na velikosti firmy, něco jiného je pokud firma má dejme tomu několik provozů, větší počet majetku, je ve fimě technický úsek a pod. a pak jestli se jedná "jen" o živnostníka, který si zakoupí jednou za rok nějaký stroj a víte, že na něm v tom roce již pracuje.
Takže spíše k té větší firmě. jednak dle stanovených kompetencí, či kdo objednává a pak následně rozhoduje o samotném zařazení. Jednak samotný nákup v účetnictví neznamená již toto zařazení, mohou být další náklady atd. Ale to Vy určitě tohle všeobecné víte. Takže hlavním smyslem je mít od osoby zodpovědné stanovení data zařazení do užívání, náledně pak určuje pro inventarizaci, kdo případně zodpovídá za onen majetek. A to zejména platí pro firmy kde je pořádek a pak tím spíše se nedočkáte nemilého překvapení u firmy, kde ten pořádek není.
Pokud dáte e-mail pošlu Vám Protokol o zařazení - Exel tabulku.
Taky mám Vyřazení:))
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.