Vlákno názorů k dotazu Výpověď ze strany zaměstnance na MD od xy5 - Re: Výpověď ze strany zaměstnance na MD pokud nebyla...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 9. 2010 15:24

xy5

Re: Výpověď ze strany zaměstnance na MD
    pokud nebyla vyplacena mzda (část mzdy) za červenec, tak byste mohla již nyní okamžitě ukončit PP
    píšete, že chcete dát výpověď - proč? To by běžela 2 měs. výpovědní lhůta a neměla byste nárok na odstupné. Při okamžitém zrušení PP (§ 56b) náleží odstupné (nejméně 3nás. průměr. výd.)
    PPM bude vyplácena nadále, když okamžitě zrušíte PP, bude se nárok na D počítat ke dni uk. PP (zůstatek nevybrané D bude vyplacen v poslední mzdě)
    to, že zam-tel neodvádí daně, je věcí zam-tele, zam-ci s tím nemají nic společného - nebo Vy jste pracovala na pozici účetní, mzdové účetní? Nemají za vás zástup?

• 27. 9. 2010 17:14

jaki (neregistrovaný)

Právě že jsem pracovala jako účetní, ale já jen připravovala veškeré podklady a přehledy pojistného atd., ale platby jako takové jsem neprováděla. To měl dělat zaměstnavatel. Takto jsme se dohodli, žádnou hmotnou odpovědnost ani plnou moc jsem nikdy nepodepisovala. Pro neplacení pojistného jsme měli každý rok i kontrolu z OSSZ, tam bylo vždy vše v pořádku. Proto ty podklady po mě chtějí jako po účetní, trestní stíhání bylo zahájeno vůči zaměstnavateli, prý jen chtějí prověřit, zda peníze nebyly odváděny někam jinam na nějaký jiný účet. Připravila jsem tedy veškerou dokumentaci, hlavní knihu, výsledovku, rozvahu, daňové přiznání a seznamy pojištověn, u kterých jsou zaměstnanci přihlášeny. Opravdu nevim, co víc bych jim mohla dát. Ale nechci mít problémy, že to připravuji, když už jsem na MD. Dohodli jsme se, že než se vrátím, bude účetnictví dělat sám zaměstnavatel.

• 28. 9. 2010 10:47

pája

Vy máte souhlas zaměstnavatele předkládat tyto materiály, které uvádíte, policii? Jak jste k nim přišla, když jste na MD, to chodíte do práce?

• 28. 9. 2010 12:35

jaki (neregistrovaný)