Re: jeden den dohoda, druhý den opět nás
děkuji - takhle mi to totiž chce udělat v příštím týdnu další klient, tak ať jsem přichystaná... takže i mzdový list a potvrzení příjmů bude dohromady...? Ale asi bude lepší si tohoto človíčka zadat do SW jako nového zaměstnance, akorát nesmím zapomenout všechny výše uvedené dokumenty sloužit dohromady.... Nebo jakou máte zkušenost vy? A v případě, že bude chtít potvrdit příjmy např. pro banku tak uvádím "zaměstnán od" jaký datum?
Re: jeden den dohoda, druhý den opět nás
Ne, mzdový list určitě každý zvlášť ( nové rozhodné období).
Potvrzení o příjmech bude dohromady, pro banku můžete psát příjmy za celou dobu , je to objektivnější, pokud nedojde k zásadní změně v odmě%nování. Do dne vzniku pr.pom. bych uváděla uváděla datum vzniku posledního pr.pom.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.