Re: SKLAD u stavební firmy
Prosím, můžete mi tedy poradit, když máte zkušenosti z praxe. Tzn. že vedete třeba 501111- zakázka jedna, 501112 - zakázka dvě a ještě máte nějakou sestavičku k tomu z účta? A jak provedete inventuru? Na faktuře je uvedeno za provedou stavbu, bez uvedení materiálu, nebo to musí být k tomu dodací list. Díky
Re: SKLAD u stavební firmy
Vedeme vše na 501001 - stavební materiál, ale program máme upravený tak, že nám umožňuje zadávat zakázky a vyjíždět náklady na jednotlivé zakázky za rok. Pokud se stane, že se všechen materiál na stavbě nespotřebuje, vrátí se na sklad - ale to je pár korun za rok, téměř vše se spotřebuje na stavbě. Proto i inventura na konci roku je v řádu 100 korun.
Re: SKLAD u stavební firmy
Zprac.účet. stavební firmy a postupujeme také dle výše uvedené rady. Materiál dáváme přímo na 501... a k tomu přiřazujeme jednotlivé zakázky(někdy je faktura rozpočítaná na více zakázek dle dod.listů). Na konci roku nespotř.mat. dáme na sklad. Jde o auditovanou firmu a auditor nic nenamítá. Myslím si, tím, že se dává všechen mater. přímo na určité zakázky, tak jde vlastně o jakousi formu skladu.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.