Re: úhrada o které nevím
a na základě čeho účtujete úhradu z pokladny, když nemáte žádný doklad ? na faktuře není ani uvedeno platba v hotovosti ? dle mého by tyto faktury měly být uhrazeny přes pokladnu alespoň do konce toho roku - co takhle inventarizace závazků, stav pokladny atd. nic z toho Vám potom k 31.12.2010 nesouhlasí se skutečností. Třeba má někdo jiný názor, ale dle mého stav účetnictví k 31.12.2010 neodpovídá skutečnosti a vše máte zkreslené.
Re: úhrada o které nevím
No,pokud to pan jednatel platí ze svého a doklady o platbě prostě nedodal, tak pokladna sedí. Pokud dokládky dodá až v lednu a nechá si peníze vyplatit až v lednu, tak to tak proúčtujte. Příští rok si ale zavčasu pana jednatele o doklady uhánějte, ať si to nechá proplatit raději do konce prosince.
Re: úhrada o které nevím
Řekněte panu jednateli, že musí mít od druhé strany potvrzeno, že převzali peníze, jinak je po něm s klidem mohou chtít podruhé. Při případném sporu on musí prokázat, že peníze zaplatil. A jak to prokáže, když nemá doklad? Na některé tento argument zabírá.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.