Re: reklamace-vracene zbozi od zakaznika
Jedná se o opravný dańový doklad ve smyslu §42, tj. v rámci dodavatelsko odběratelských vztahů (pokud v rámci obch. podmínek umožňujete zboží zákazníkovi vrátit). Daňvý doklad
vystavíte nyní a do daňového přiznání ho uveďte v rámci běžného období.
Dodatečné dňové přiznání by bylo jen tehdy, pokud by jste uvedli nesprávnou DPH na dokladu (viz §43).
Výklad k problematice najdete na stránkách Ministerstva financí, mají k tomu pěkně propracovaný materiál. Stojí za to si tam občas nakouknout.
Re: reklamace-vracene zbozi od zakaznika
>>Dobrý den, poslali jsme v unoru zbozi zakaznikovi.
>>Nyni nam ho poslal zpet,ze mu nevyhovuje, ze si to
>>rozmyslel.
>>co muzeme delat? vystavime opravny danovy doklad nyní
>>nebo musime udelat dodatečne do unora?
>>kdyz puvodne si zbozi objednal a prijal v unoru a
>>nyni
>>nam ho jen tak vraci?
>>
>>poradi nekdo?
>
>Jedná se o opravný dańový doklad ve smyslu §42, tj. v
>rámci dodavatelsko odběratelských vztahů (pokud v
>rámci obch. podmínek umožňujete zboží zákazníkovi vrátit).
>Daňvý doklad
>vystavíte nyní a do daňového přiznání ho uveďte v
>rámci běžného období.
>
>Dodatečné dňové přiznání by bylo jen tehdy, pokud by
>jste uvedli nesprávnou DPH na dokladu (viz §43).
já ještě doplním, že dodatečné DPH by se dělalo i v případě, že jste špatně fakturoval
>
>Výklad k problematice najdete na stránkách
>Ministerstva financí, mají k tomu pěkně propracovaný materiál.
>Stojí za to si tam občas nakouknout.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.