Vlákno názorů k dotazu Reklamace-vracene zbozi od zakaznika od aluša - Re: reklamace-vracene zbozi od zakaznika Jedná se o opravný...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2011 12:28

    aluša (neregistrovaný)

    Re: reklamace-vracene zbozi od zakaznika
    Jedná se o opravný dańový doklad ve smyslu §42, tj. v rámci dodavatelsko odběratelských vztahů (pokud v rámci obch. podmínek umožňujete zboží zákazníkovi vrátit). Daňvý doklad
    vystavíte nyní a do daňového přiznání ho uveďte v rámci běžného období.

    Dodatečné dňové přiznání by bylo jen tehdy, pokud by jste uvedli nesprávnou DPH na dokladu (viz §43).

    Výklad k problematice najdete na stránkách Ministerstva financí, mají k tomu pěkně propracovaný materiál. Stojí za to si tam občas nakouknout.

  • 11. 5. 2011 16:32

    VerčaB (neregistrovaný)

    Re: reklamace-vracene zbozi od zakaznika
    >>Dobrý den, poslali jsme v unoru zbozi zakaznikovi.
    >>Nyni nam ho poslal zpet,ze mu nevyhovuje, ze si to
    >>rozmyslel.
    >>co muzeme delat? vystavime opravny danovy doklad nyní
    >>nebo musime udelat dodatečne do unora?
    >>kdyz puvodne si zbozi objednal a prijal v unoru a
    >>nyni
    >>nam ho jen tak vraci?
    >>
    >>poradi nekdo?
    >
    >Jedná se o opravný dańový doklad ve smyslu §42, tj. v
    >rámci dodavatelsko odběratelských vztahů (pokud v
    >rámci obch. podmínek umožňujete zboží zákazníkovi vrátit).
    >Daňvý doklad
    >vystavíte nyní a do daňového přiznání ho uveďte v
    >rámci běžného období.
    >
    >Dodatečné dňové přiznání by bylo jen tehdy, pokud by
    >jste uvedli nesprávnou DPH na dokladu (viz §43).
    já ještě doplním, že dodatečné DPH by se dělalo i v případě, že jste špatně fakturoval
    >
    >Výklad k problematice najdete na stránkách
    >Ministerstva financí, mají k tomu pěkně propracovaný materiál.
    >Stojí za to si tam občas nakouknout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).